על מנת להצליח להגיע לביוץ עלי לעבור טיפול תרופתי בזריקות, הטיפול כמובן נעשה בפיקוח רופא, כבר זכיתי ברוך ה' ללדת כמה בנות בדרך זאת. עכשיו ברצוני לנסות להרות פעם נוספת ואי"ה לנסות ללדת בן. ידוע לי שהזרעה מלאכותית מגבירה את האפשרות ללידת בן ורציתי לשאול אם מבחינה הלכתית יש מקום להתיר זאת כיון שאני כבר מתקרבת לגיל בו הרופא לא ייתן לי אפשרות נוספת לסייע בכניסה להריון.
(כל הלידות נעשו בניתוח קיסרי, מה שמצמצם יותר את ההזדמנויות החוזרות, עובדה נוספת שיתכן והיא רלוונטית היא שאני גרה בחו"ל, מקום בו אין ריכוז גדול מאוד של יהודים דתיים כך שהרופאים לא מידי מעודדים ריבוי לידות ובפרט לא ניתוחים קיסריים.)
אודה לכם מאוד אם תתייחסו לשאלתי בהקדם
ל
מאידך יש דרכים אחרות מותרות היכולות להשפיע על סיכויי לידת בנים או בנות. ראי את שאלת ד"ר חנה קטן ואת תשובתי בנדון: בחירת מין הילוד אסיא עה-עו, עמ' 190-191 (2005).
האם ישנו מי מחברי המכון (או אולי מחוץ למכון) שעמד פחות או יותר על הדברים העמומים הבאים שבידי: אחד מסוגי הפיגור השונים נגרם עקב שמרפס
עומדת אני בפני הלחטה הרת גורל: איזה מקצוע עלי ללמוד? אני מתעניינת בלימודי הנדסה גנטית אך נתקלתי בכמה שאלות מוסר לגבי לימוד זה. הנני פוחדת
שלום רב, שמי ד"ר שרון בסן, אני ביואתיקאית וד"ר למשפטים הכותבת בנושאי אתיקה של טכנולוגיות פריון.לאחד המאמרים שלי אני מחפשת הגדרה הלכתית של "מהי עבודה"
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.