צום יום הכיפורים במהלך טיפולים כימותרפיים
קרובת משפחה חלתה בסרטן השד וכרגע היא מטופלת בטיפולים כימותרפיים היא קבלה לפני כשבוע את הטיפול הרביעי והאחרון בAC ולמחרת יום הכיפורים היא תתחיל טיפול
הרב הלפרין,
מה עמדתך לגבי מקרה בו יחתכו ראש של בהמה ויחברו אותו לבהמה אחרת באופן שהיא תשמש לו כ"מכונת חמצן" כלומר ינשימו אותה אקטיבית וידאגו שהלב יזרים חמצן למוח החדש שחברו?
זה יכול לתת מצב של תנועת שרירי הראש שקשורה לעובדה שהמוח עדיין לא מת, למרות שהיא נשחטה לגמרי.
לכאורה מי שינגוס בצד גוף הבהמה שבו פועם הלב – לא יעבור על "אבר מן החי" – בגלל שזה כמו זנב הלטאה, אבל השאלה לדוגמא לגבי הלחי – האם תחשב מפרכסת כל עוד המוח חי למרות שהותז הראש לגמרי?
במשנת אהלות (סוף פרק א) מפורש שאדם, בהמה וחיה אשר "הותזו ראשיהם — אף על פי שמפרכסים טמאים, כגון זנב של לטאה שהיא מפרכסת".
משמעות המשנה היא שמייד עם התזת הראש הגופה מטמאה טומאת מת, בין חלק הגופה הכולל את רוב הגוף אע"פ שהלב שבו עדין פועם, ובין הראש עצמו, אע"פ שהמוח עדין פועל פרק זמן קצר.
קרובת משפחה חלתה בסרטן השד וכרגע היא מטופלת בטיפולים כימותרפיים היא קבלה לפני כשבוע את הטיפול הרביעי והאחרון בAC ולמחרת יום הכיפורים היא תתחיל טיפול
שלום, בלימודי לגבי מחלת השסעת היינו הסכיזופרניה מתואר המצב לכאורה כי מדובר במחלה אשר למעשה ישנה הפרעה במחשבות – והאדם לוקה במחשבות שווא – אשר
שלום אני סטודנט שנה ד למשפטים. אני עושה עבודה סמינריונית בנושא: ניסויים רפואיים בבעלי חיים ע"פ המשפט הישראלי וע"פ המשפט העברי. ברצוני לקבל חומר בנושא
שלום רב, אני בת 24, בהריון כרגע בשבוע 17 וחצי בהריון ראשון (ביום כיפור אהיה בשבוע 18 וחצי בע"ה). אני סובלת מתת פעילות בלוטת התריס
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.