ייחוס תינוק מהפריה מלאכותית (תורמת נוכריה)
בתרומת ביצית מתורמת נוכריה, כאשר הנתרמת יהודיה רווקה והזרע מבן זוגה (חבר) היהודי – האם יש צורך בגיור לבן שנולד? האם יש חשש להיותו פסול
אירוע: בן 32 בריא, עבר ניתוח של הסרת שני האשכים בהיותו בן חודש וחצי. כל מערכת המין הזכרית תקינה למעט חוסר שני האשכים. כידוע, תפקידם של האשכים הוא בהתהוות הסופית (התבשלות) של "הזרעונים". שאלה: האם אפשר להפיק ממנו זרע שלא הבשיל? האם ניתן להבשיל זרע זה באמצעיים מעבדתיים? האם יש כזה דבר "השתלת אשכים"? (מלאכותיים או טבעיים) והאם השתלה של אשכים מלאכותיים תספק את השלב הדרוש של ההתבשלות?
תודה.
א.
מערכת יצור תאי הזרע מצויה כולה בתוך האשכים.
בהיעדר אשכים אין מי שייצר את תאי הזרע. השתלה של אשכים מלאכותיים לא תפתור את הבעיה כי אשכים כאלה אינם מסוגלים לייצר זרע. השתלה של אשכים מתורם יכולה ברמה העקרונית להוות תחליף, אך היא עדיין לא בת ביצוע מעשי.
ב.
בעתיד, ניתן יהיה לייצר תאי זרע מתאים אחרים של האדם.
כשטכנולוגיה זו תהיה כבר ישימה, ניתן יהיה לפתור את בעיית העקרות של מי שנכרתו אשכיו, באמצעות שימוש בתאי זרע שנוצרו מתאים סומטיים, יחד עם שימוש בטכנולוגיית ICSI + IVF.
בתרומת ביצית מתורמת נוכריה, כאשר הנתרמת יהודיה רווקה והזרע מבן זוגה (חבר) היהודי – האם יש צורך בגיור לבן שנולד? האם יש חשש להיותו פסול
שלום רב,רשמתי בערב החג דרך האתר שאלה לגבי בתי בנוגע לצום גדליה ולגבי יום כיפור. טרם נעניתי ואיני יודעת אם בשל תקלה שאלתי כלל לא
האם מותר לבלוע כדור למניעת הריון ללא מים ביום כיפור? אציין שבמידה ולא אקח את הכדור זה עלול להוות בעיה מבחינת מניעת ההריון. לא יודעת
אני סטודנטית למשפטים ועליי להגיש עבודה בנוגע לאיסור לשון הרע ורפואה. בין השאלות שנשאלתי עלתה סוגיה בה א' הוא עיתונאי והוא מעוניין לפרסם את שמו
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.