כשרות למכשירי שמיעה שונים
שלום אני קלינאית תקשורת ומתעסקת במכשירי שמיעה. עבדתי עם לקוחות דתיים וחרדיים במשך שנים ומעולם לא שאלו אותי אם יש לי תעודת הכשר למכשירי השמיעה
חותמת או כתיבת פחות מילים – אחות בשבת
הלכה למעשה, נהגנו בבית החולים להעדיף חתימה בחותמת בשינוי על פני כתיבה בשינוי, וודאי על פני כתיבה רגילה.
הסיבה לכך היא:
א. מצד הדין עצמו, שחותמת נחשבת לאיסור אחד של "מרבה בשיעורין" לעומת כתיבת מספר מילים
ב. למעשה – יותר קל לחתום בשינוי מאשר לכתוב בשינוי. הרב אשר וייס הורה לי למעשה שלחיצה על החותמת עם גב כף היד נחשבת שינוי, וזאת ניתן לבצע ללא כל קושי. כתיבה בשינוי, כך שהכתב יובן, היא קשה יותר ודורשת תרגול, ופעמים רבות יסתבכו עם זה ויעברו לכתיבה רגילה.
מאיר פרנקל
שלום אני קלינאית תקשורת ומתעסקת במכשירי שמיעה. עבדתי עם לקוחות דתיים וחרדיים במשך שנים ומעולם לא שאלו אותי אם יש לי תעודת הכשר למכשירי השמיעה
שלום כבוד הרב, אני אחות במחלקת יולדות, גרה ביישוב מרוחק (מרחק כשעה ממקום בית החולים בכביש שקט שאין בו הרבה תחבורה). ברצוני לשאול אם מותר
אם אפשר להפנות למקורות לעניין לימוד מקצוע שבמהלכו מתעוררות בעיות צניעות. בדגש על תקופת הלימודים שאז עדיין לא יכול לטפל ולהיות בגדר מציל חיים וכדו'.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.