האיסורים בניתוק מכשירים
מה האיסורים ההלכתיים בניתוק אנשים חולים (במחולות סופניות -צמחים -זיקנה וכו'…) ממכשירי הנשמה והחייאה? (אנשים שעוברים סבל וכאב) ברשותם-במקרים בהם, הם בהכרה. או לא ברשותם-
שלום,כבוד הרב.
ברצוני לשאול למה יש בעיה הלכתית בזירוז לידה לאחר שבוע 41.ובאיזה מקרים כן אפשר לבצע זירוז?
תודה מראש,
שאלת זירוז הלידה איננה שאלה הלכתית אלא שאלה רפואית טהורה.
הרופא המילד חייב לשקול את הסיכונים בביצוע זירוז, מול הסיכונים באי ביצוע זירוז.
(ויש סיכונים רפואים בשתי האפשרויות)
מבחינה רפואית יש הצדקה לביצוע זירוז רק אם סיכוני אי ביצוע הזירוז עולים על סיכוני הזירוז.
אם השיקולים הרפואיים נעשים כהלכה ע"י רופא מומחה – ההמלצה ההלכתית תהיה בהתאם.
מה האיסורים ההלכתיים בניתוק אנשים חולים (במחולות סופניות -צמחים -זיקנה וכו'…) ממכשירי הנשמה והחייאה? (אנשים שעוברים סבל וכאב) ברשותם-במקרים בהם, הם בהכרה. או לא ברשותם-
אני כותבת עבודה בנושא הינדוס רקמת לב לצורך ריפוי אוטם בשריר הלב, ומחפשת חומר על הנדסת איברים. לא מדובר על שיבוט אדם שלם, ולא מדובר
הרב הלפרין שלום, אני כותב מאמר לתחומין בעניין שחרור חולה בשבת וכאשר עיינתי בספרות ראיתי שהרב קיבל חוזר ממנכ"ל משרד הבריאות אשר מאשר לחולה להשאר
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.