אמצעי מניעה לאחר לידה שלישית
שלו' לרב!ב"ה אנחנו אחרי לידת ילדנו השלישי והחלטנו תוך התיעצות עם פוסקלעשות הפסקה של כשנה.אנו מתלבטים בבחירת האמצעי הנכון הלכתית ורפואית.בעבר השתמשנו בגלולות מיקרולוט אך
כידוע לכולם נושא השתלת ותרומת אברים בארץ היא אחת המצוות היותר חשובות מדוע אין איזה יוזמה כדי להסביר לציבור את המשמעות והחשיבות שיש ומעבר לך לנסות ולפתור את הבעיות ההלכתיות המתעורוות במקרים כאלו ע"י מינוי משגיח לכל בית חולים המעוניים בכך כחלק מהמאמץ והרצון להגדיר את מעגל התורמים. אני סטודנט ולמדתי קורס בנושא במכללת אשקלון אצל בן ציון ברבי יתרה מכך אנשים רבים נמנעים בגלל שהם מפחדים להגיע בלי אברים מסויימים לתחיית המתים השאלה הנשאלת היא מדוע לא יוזמים הקמת גוף שיטפל ויקדם את הנושא כך שהציבור הדתי/מסורתי יחתום גם הוא על ברטיס אדי?? ולא יתקל בבעיות הלכתיות בעת ההתרמה
א. שאלה מעניינת וחשובה.
אך יש להפנותה למנהיגי הציבור שומר המצוות.
ב. אין ספק שחייבים להציל חיי אדם בכל מקום שאפשר אלא אם כן ההצלה כרוכה באחת משלוש העבירות החמורות.
ולכן הנקודה הקריטית לפני הסכמה לתרומת איברים היא ודאות מלאה שהתורם כבר איננו חי על פי ההלכה.
נקודה זו חייבת להתברר לפני רב פוסק מובהק.
שלו' לרב!ב"ה אנחנו אחרי לידת ילדנו השלישי והחלטנו תוך התיעצות עם פוסקלעשות הפסקה של כשנה.אנו מתלבטים בבחירת האמצעי הנכון הלכתית ורפואית.בעבר השתמשנו בגלולות מיקרולוט אך
שלום רב!! במסגרת קורס 'הוראת נושאים מדעיים תורניים' עלי להגיש עבודה. הנושא שבחרתי הוא:'רמ"ח איברים' באספקט האנטומי, דהיינו כיצד מתישבת המשנה באוהלות המונה את רמח
שלום וברכה, ברצוני לשאול שאלה בנושא בעיית פריון: אנו מנסים מזה כשלוש שנים להביא ילדים לעולם ועד כה ללא הצלחה. קיימת בעיה רפואית המהווה קושי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.