מי שיצרו תקפו – השלכות פסיכיאטריות והלכתיות
א. התוכל לשלוח לי בקלות את הדיון באסיא כרך ח על מי שיצרו תקפו? ב. האם אתה חושב שדיון זה, רלוונטי לשאלה על אותו חולה
כידוע לכולם נושא השתלת ותרומת אברים בארץ היא אחת המצוות היותר חשובות מדוע אין איזה יוזמה כדי להסביר לציבור את המשמעות והחשיבות שיש ומעבר לך לנסות ולפתור את הבעיות ההלכתיות המתעורוות במקרים כאלו ע"י מינוי משגיח לכל בית חולים המעוניים בכך כחלק מהמאמץ והרצון להגדיר את מעגל התורמים. אני סטודנט ולמדתי קורס בנושא במכללת אשקלון אצל בן ציון ברבי יתרה מכך אנשים רבים נמנעים בגלל שהם מפחדים להגיע בלי אברים מסויימים לתחיית המתים השאלה הנשאלת היא מדוע לא יוזמים הקמת גוף שיטפל ויקדם את הנושא כך שהציבור הדתי/מסורתי יחתום גם הוא על ברטיס אדי?? ולא יתקל בבעיות הלכתיות בעת ההתרמה
א. שאלה מעניינת וחשובה.
אך יש להפנותה למנהיגי הציבור שומר המצוות.
ב. אין ספק שחייבים להציל חיי אדם בכל מקום שאפשר אלא אם כן ההצלה כרוכה באחת משלוש העבירות החמורות.
ולכן הנקודה הקריטית לפני הסכמה לתרומת איברים היא ודאות מלאה שהתורם כבר איננו חי על פי ההלכה.
נקודה זו חייבת להתברר לפני רב פוסק מובהק.
א. התוכל לשלוח לי בקלות את הדיון באסיא כרך ח על מי שיצרו תקפו? ב. האם אתה חושב שדיון זה, רלוונטי לשאלה על אותו חולה
שאלתי היא לגבי אשה שאחר לידה רגילה (וגינלית) כרתו את רחמה – האם היא טמאה לידה? השאלה מורכבת מן החלקים הבאים: 1) לכאורה מצד נדה
האם אישה בהריון (ראשון עם תאומים) צריכה/יכולה לצום ביום כיפור? אני בחודש שביעי להריון, ההריון הוא טבעי, כלומר ללא טיפולים. הוא אינו מוגדר כהריון בסיכון.
אנו נשואים כ-10 שנים ועדיין לא זכינו לילדים. לאחר 2 הפריות שנוצרה בהן רק ביצית אחת וגם היא כנראה לא היתה תקינה, הרופאים הגיעו למסקנה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.