יחס ההלכה לניתוח קיסרי אלקטיבי
שלום וברכה, אני מחפש חומר לעבודה סמינריונית על נושא "ניתוח קיסרי אלקטיבי" בעיניים הלכתיות. העבודה תדון בשאלה האם מותר להכנס לסיכון של ניתוח קיסרי מבחירה
לכבוד הרב ד"ר מרדכי הלפרין שלום וברכה השתתפתי בקורס הסמכה של מכון שלזינגר קביעת רגע המוות. ברצוני לשבח את רמת הקורס וע"ז תודתנו. שאלתי: (סיפור שהיה) אשם שמת מוות לבבי ואישתו הסכימה להוצאת קרנית. המשפחה שמעה לאחר מעשה ומאוד התנגדה והביאה סימוכים ילקוט יוסף הלכות אבילות ששם כתב שכל ההיתר להוצאת קרנית היא רק כשהנפטר נתן הסכמה מחיים. לא שמעתי טענה כזאת בכל מהלך הקורס. האם אדם אחראי על גופו לאחר המוות? האם יש פוסקים שסוברים כך? דרך אגב הרב יצחק מציין במקורות תשובת אביו שנחלק עם הגרב"צ אבא שאול שדעתו לאסור ודעת הגר"ע שליט"א להתיר ושם לא מוזכר כלל עניין נתינת הסכמת הנפטר מחיים.
שלום וברכה, אני מחפש חומר לעבודה סמינריונית על נושא "ניתוח קיסרי אלקטיבי" בעיניים הלכתיות. העבודה תדון בשאלה האם מותר להכנס לסיכון של ניתוח קיסרי מבחירה
שלום לרב רציתי לדעת אם שמים לק שקוף או לק שמחזק את הציפורניים האם זה חציצה? בכל המובנים בנטילת ידיים וטבילה במקוה תודה רבה
אבקש הסבר מפורט לסוגיית הגמרא בגיטין יב,ב : "אמר מר נותן שבתו ורפואתו לרבו שבתו פשיטא רפואתו איצטריכא ליה רפואתו דידיה היא דבעי איתסויי ביה
Post Content נשאלתי ע"י תלמידה שיש לה מום מולד בלב: הקרדיולוגית שלה נתנה לה תרופה חדשה בשם סלקסיפג (אופטרבי). אמרה לה לקחת פעמיים ביום, ולא
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.