הפרשות בעת מתן שתן
בס"ד שלום הרב, לצערי נראה לי שיש לי בעיה רפואית ורציתי לשאול אותך איך להתיחס לזה ומה לעשות הלאה. הבעיה היא שכאשר אני הולך לשרותים
שלום
שמי ליטל ואני סטודנטית אשר עושה עבודה על טיפול בחולה סופני. אני סוקרת את עמדת ההלכה בעניין ומצאתי שאסורה בתכלית האיסור המתת חסד אקטיבית אך המתת חסד פסיבית מותרת במקרים מסוימים, כאשר כל מקרה לגופו. נאמר לי שלאחרונה פסקו רבנים באופן יותר מורחב ומתירני בנושא של המתת חסד אקטיבית, אך איני מוצאת פסיקה שכזו.
האם אכן היתה התפתחות לאחרונה בנושא ואם כן, היכן אוכל למצוא את החומר?
תודה רבה מראש והמשך יום נעים.
ייתכן ושמעת על הפחתה הדרגתית של מינוני תרופות ביחידה לטיפול נמרץ- אך מכאן ועד להמתה אקטיבית הדרך רחוקה מאד.
לסיכום רק שאלה קצרה: האם ייתכן שהשמועה אותה שמעת עוסקת במקרה של מוות מוחי?
בנוסף הנה קישור למקורות שפורסמו בנושא.
בס"ד שלום הרב, לצערי נראה לי שיש לי בעיה רפואית ורציתי לשאול אותך איך להתיחס לזה ומה לעשות הלאה. הבעיה היא שכאשר אני הולך לשרותים
שלום רב אבא שלי, שיהיה בריא, בן 86. לפני כחצי שנה עבר ניתוח tavi להחלפת מסתם בלב ומאז לחץ הדם שלו לא יציב ומידי פעם
שלום הרבפנה אלי אחד העובדים אצלנו בבית החולים (עובד מטבח) שהוא כהןלאחרונה הוא גילה דרך שיעור תורה שאין לכהן לעבוד בבית החולים אלא אם יש
האם מותר מבחינה הילכתית לקבל טיפולי היליג ? האם טיפולי רייקי מותרים? ואם לא, מה הבעיות ההלכתיות עם הנ"ל תודה, האם מותר מבחינה הילכתית לקבל