תוצאות אולטראסאונד
שלום. יש לי חברה שהיא בחודש השביעי להריונה. לפני כחודש התגלה לה באולטרא סאונד שלהעובר שלה יצו המעיים מהמקום.. היא פנתה לרב מקובל ואר לה
אדם מבוגר סובל מטחורים, ואינו יכול לנגב לאחר יציאה אלא על ידי שטיפה במים חמים, כך לפחות לפי טענתו. כאשר הוא מתארח בבית מלון והמים החמים מתחממים על ידי חשמל, הוא שואל כיצד ינהג?
לפני כשלושה שבועות העברנו אליך את תשובתו של הרב פרופ' אברהם:
"אינני מבין את השאלה. אם המים חוממו באיסור אז אין היתר להשתמש בהם ובמיוחד במקרה זה כי אינני רואה שום הבדל בין ניגוב עם מים קרים לבין ניגוב עם מים חמים. אם בכל זאת הוא זקוק למים חמים, יעמיד דוד מים חמים על פלטה של שבת (לפני שבת) או ימלא טרמוס עם מים חמים לפני שבת.
צריך להיזהר לא לשתמש בנייר או בד רטוב כדי לנגב כי יש בזה איסור של סחיטה."
מן הראוי להוסיף כאן, שאם המים מתחממים באמצעות דוד שמש אזי מותר לו להשתמש בהם גם בשבת.
גם במקום בו המים אינם מתחממים בשבת עד כדי שהיד סולדת בהם, אלא עד רמה של מים פושרים חמימים, גם אז מותר, בנתוני השאלה, להשתמש בהם בשבת.
שלום. יש לי חברה שהיא בחודש השביעי להריונה. לפני כחודש התגלה לה באולטרא סאונד שלהעובר שלה יצו המעיים מהמקום.. היא פנתה לרב מקובל ואר לה
בחור שנפגש למטרת נישואין ובמהלך הפגישות (די בקביעות) יוצא לו זרע או משהו כזה מה יעשה כמו כן מתי שלא קיים רח"ל את המצוות והוציא
שלום ברצוני להתייעץ האם מותר על פי ההלכה לבצע יעוץ גנטי ובדיקה מיכוון שיש לי בן בן שלוש שחולה בניוון שרירים על שם דושן. מטרת
ברצוני לשאול מאמתי נהוג ביהדות לקבור מתים בתכריכים,מי פסק ,והאם יש לכך סימוכין?
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.