קביעת ניתוח להסרת גידול בצום יז בתמוז (נדחה)
נקבע לנו מועד לניתוח להסרת גידול מכליה, ליום א' י"ח תמוז תשע"ה, צום י"ז תמוז נדחה (5 ליולי 2015). האם ישנה מניעה הלכתית בביצוע הניתוח
שלום וברכה,בימים הקרובים אנחנו צריכים לעבור שאיבה והחזרת ביציות.
זה טיפול שני.
בראשון נעשה מיון של תאי זרע ולמעשה הופרו 5 מתוך 6 ביציות. 2 התפתחו ולא נקלטו ו3 לא התפתחו. לקראת השאיבה הרופא אמר לי היום פתאום שלדעתו כדאי לשנות קצת ולנסות בלי מיון. הוא טוען שבבית החולים (אסותא ראשל'צ) ימצאו גם בלי מיון. אציין שבפעמיים האחרונות נמצאו אצלי בערך 1500 תאים כל פעם. חלקם טובים מאד.
מה דעתך?
כמובן, ההבדל הוא כמעט 5000 ש'ח. האם שינוי כזה הוא הגיוני לכאורה בלי מיון אחוזי ההצלחה אמורים לצנוח, לא?
תודה רבה ושבת שלום.
השאיבה מתוכננת ליום ראשון כך שהתשובה דחופה לנו,
תודה ושבת שלום.
גם ללא מיון יש סיכוי, אך אז הסיכוי יותר קטן באופן משמעותי.
כמובן שיש חשיבות לנתונים כמו מי מבצע את המיון, ובאיזה מיכשור הוא משתמש.
שבת שלום
ובהצלחה.
נקבע לנו מועד לניתוח להסרת גידול מכליה, ליום א' י"ח תמוז תשע"ה, צום י"ז תמוז נדחה (5 ליולי 2015). האם ישנה מניעה הלכתית בביצוע הניתוח
לכבוד הר' שלום. ברצוני לדעת מהו יחס ההלכה והרפואה מבחינה הלכתית, אתית ומשפטית לגבי הטיפול בחולה עם תסמונת מינכהאוזן? עד לאן צריך לטפל ומהיכן כבר
שלום. אני עושה עבודה סמינריונית על "טיפול בבעיות רפואיות בעובר באמצעות אולטרסאונד" תוכלו בבקשה לשלוח לי מקורות הלכתיים או לענות לי על התשובה האם אפשר
יש לי דלקת בדרכי השתן בפעם שלישית ברציפות ועלי ליטול אנטביוטיקה. מה ניתן לעשות ביו"כ? איני יכולה לבלוע כדור ללא מים. וגם אמרו לי שחובה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.