נושא לבירור ליידע כללי-
א. בהקשר לנשאיי איידס ,הן מצד הבעל או האשה "הלכתית" האם מותר להם להביא ילדים הנגועים במחלה תורשתית.
ב.בהקשר להנ'ל אשה שאחד החודשים להריונה התוודעה תועפ'י הרופא ,לחשש לסיכון לחיי הוולד כתוצאה מבדיקה מעבדתית שהוולד נגוע בנגיף,האם המותר להולדתו. [הנני להבהיר שאלות אלו לא מבררות סוגיות ,שהם כצדדיות לנושא הנ'ל ,כגון- לעיניני זכאויות הילד במקרה גירושין וכד'ו המצריכים לבירור משפטי]. בבירור מקדים שעשיתי בהלכות [אבן העזר] ראיתי הלכה מענינת לענין פגימות באשה לענין נישואין [מום,צרעת וכד'ו].
הייתי מעוניין בתשובתכם התייחסות לאותם סעיפים אלו המהוות רקע בפסיקות בסוגייות הנ'ל -או לא,, תודה.
היום יש אפשרויות רפואיות חדישות המאפשרות לנשאי איידס להביא ילדים לעולם.
אם הבעל הוא הנשא, והאשה בריאה, יש דרך לבצע שטיפת זרע מיוחדת והזרעה מלאכותית, כך שהאשה לא תסתכן בכניסתה להריון.
אם האשה היא נשאית, על ידי טיפול נכון כל תקופת ההריון ניתן להקטין את סיכויי העובר להידבק בווירוס עד לכאחוז אחד בלבד.
לאור נתונים אלו, נודה לך אם תנסח את שאלתך מחדש, קצת יותר ברור, לפי סעיפים ממוספרים.
If a man is married to a woman who is not of sound mind, and he cannot be fulfilled, what is he halachically permitted to
ביתי מעיין סובלת מנכות פיזית קשה ומרותקת לכסא גלגלים.בנוסף יש לה פגור בינוני.לאחרונה למדה להשתמש בכסא גלגלים ממונע.זו אחת הפעולות היחידות בהן יש לה עצמאות.השאלה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.