רשלנות רפואית
שלום, אני מבקש לדעת אם יש בתורה חוקים ספציפיים לגבי רשלנות רפואית, ואם יש יש בה הוראות דומות לחוקי חמורבי לגבי עונשים לרופאים שלא הצליחו
אני מחפש פסיקות של רבנים בנושא "דין יכיר" על המשמעות שניתן לבעל שלא להכיר בבן הנולד ולא במשמעות לצורך ירושה. מתי בית דין/ משפט מכיר בדין יכיר ? האם היו לכך תקדימים? מה דעתם של פוסקי הדור כגון: הרב פיינשטיין, הרב עובדיה יוסף ורבנים אחרים ? אבקש ששאלתי לא תתפרסם!
לא מצאתי כמעט חומר בנדון / פסיקות של פוסקי הדור.
באם תמצאו לנכון לענות לשאלתי מבלי לפרסמה אודה לכם במשלוח התשובה לדואל שציינתי.
1. נושא "יכיר" הוא נושא רחב בהלכה. כך שלא ניתן במסגרת זו למצות את כולו.
2. כדי שאפשר יהיה לענות כהלכה, חיוני שתפרט בדיוק את המקרה ואת השאלה שאתה מחפש להם פיתרון.
שלום, אני מבקש לדעת אם יש בתורה חוקים ספציפיים לגבי רשלנות רפואית, ואם יש יש בה הוראות דומות לחוקי חמורבי לגבי עונשים לרופאים שלא הצליחו
אני בכיתה ט' ואני חוקרת את הנושא איידס מבחינה הלכתית. ולא הצלחתי לענות על השאלה האם אישה הנשאית וחולה באיידס צריכה לעשות הפלה הרי הפלה
מאתר כיפה, מספר השאלה: 113660 {במסגרת עבודת גמר} לרופא נוצרת דילמה עקב בקשת משפחה לשבט חלקים של מת {זה לא חוקי} כדי ליצור העתק בעתיד
ילדתי שבוע לפני ראש השנה ואני מניקה הנקה מלאה (בתי אינה אוכלת דבר אחר). ברצוני לדעת כיצד עלי לנהוג ביום כיפור הבעל"ט, עלי לציין שיש
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.