ההבדלים בין הצרעות בספר ויקרא
בס"ד שלום וברכה! אני כותבת עבודה בנושא הצרעת בעיקר הצרעת שבספר ויקרא. התחלתי לקרוא מן המקרא אך לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין בהרת, שאת
שלום וברכה
אנחנו זוג נשוי זה 4 שנים
לפני כחודש אשתי הפסיקה להניק, כך שבשנה האחרונה היא לא היתה במחזור,כעת היא נוטלת כדורי מינולט.
נודע לנו על אפשרות "לדלג" על קבלת הוסת ע"י לקיחת כדורים ברצף(ללא תקופת ההפסקה בחפיסה לחפיסה)
האם יש בעיה בדרך זו:
א.מבחינה רפואית
ב.מבחינה הלכתית
ג.מבחינה רעיונית- האם זה עלול להזיק לקשר?
בתקופת ההנקה לא הרגשנו צורך בהפסקה של נידה כדי "להחיות את הקשר" (בניגוד לתקופה של תחילת הנשואים)אבל אנו עדיין חוששים שמא נפספס גורם שיתרום לקשר ביננו
בתודה מראש
לשאלה א. מבחינה רפואית, ישנם מצבים בהם הכפלת המשך הרציף של לקיחת הגלולות יכולה להזיק ולפעמים גם לסכן חיים (טרומבינות וכד').
לכן אין לבצע שיוני כזה ללא התיעצות רפואית מוסמכת.
לשאלה ב. אין בכך איסור הלכתי, אם הרופא מאשר שאין כאן הגדלת סיכון.
לשאלה ג. הדבר תלוי ומשתנה מזוג לזוג, ומתקופה לתקופה.
בס"ד שלום וברכה! אני כותבת עבודה בנושא הצרעת בעיקר הצרעת שבספר ויקרא. התחלתי לקרוא מן המקרא אך לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין בהרת, שאת
שלום רב. במסגרת דיון עם חבר שמעתי טענה כאילו שכיחות התאונות בבריתות מילה שבוצעו ע"י מוהל, גבוה משמעותית משכיחותן בבריתות מילה שבוצעו ע"י רופאים בבתי
שכחתי לומר ספירת העומר ביו שני בערב (14 יום לעומר) האם ספירה בבקר מאפשרת אמירה בברכה. ומה קורה מכאן והילך, האם לומר בברכה. תודה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.