הנדסה גנטית
האים מבחינת התנ"ך הנדסה גנטית היא דבר מוסרי? והאים אין זה פוגע במעשה ידיו של אלוקים? (אני צריכה את התשובות האלו לעבודה מבית הספר, אז
אמרתי "מודה אני",אשר יצר ו"אלוקיי נשמה" וחזרתי לישון שעתיים נוספות. להגיד שוב פעם "מודה אני"?
תשובת הרב שקאני:
מאחר ואמירת מודה אני אינה כרוכה בהזכרת שם ה' אין מניעה מלחזור ולאומרה שוב בבוקר לאחר הקימה.
לענין ברכת אשר יצר אין זה תלוי בשינה, ולכן יש לחזור ולברך "אשר יצר" לאחר עשיית צרכים. אך לענין ברכת "אלקי נשמה" – מאחר שיש בזה מחלוקת אם ביום הכיפורים צריך לברך שוב בבוקר לאחר שבירך בלילה, אין לחזור ולברך בקימה השניה שוב בהזכרת ה' אלא יברך אותה בלא חתימה או שישמע מאחר את הברכה.
האים מבחינת התנ"ך הנדסה גנטית היא דבר מוסרי? והאים אין זה פוגע במעשה ידיו של אלוקים? (אני צריכה את התשובות האלו לעבודה מבית הספר, אז
שלום רב קודם כול רציתי להגיד לכם שאתר שלכם פשוט נפלא ותודה על היחס ועל שאתם נותנים אוזן קשבת ובכן לשאלה ביום שבת אני נוהגת
שלום רב לכת"ר, שאלתי נוגעת לעניין יום הכיפורים הבעל"ט 1. רצוני לשאול לגבי תרופות שצריכתם אינה בדרך של אכילה, שתיה או מריחה, כגון שאיפת אבקה
שלום וברכה רציתי לשאול כמה שאלות. א. האם בעל אשך [ביצה] אחד יש לו פחות סיכויים להוליד. [אשמח ג"כ לקבל קישורים לקריאת חומר רפואי בנושא]
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.