שאלת המשך על הנקה ויום הכיפורים (בירור בהמשך ל#5833)
[בירור בהמשך לשו"ת (בירור בהמשך ל#5833] שלום. לפני יום כיפור שאלתי שאלה לגבי צום בהנקה וקיבלתי תשובה מהרב מרדכי הלפרין.על אף שיום הכיפורים חלף רציתי
שלום רב! בשעה טובה נולד לי בן,בני נולד בניתוח קיסרי חרום כחודשיים לפני הזמן.אני שמעתי שאסור שיעבור חודש ללא שם?
האם זה נכון או שצריך לחכות לברית עד שאוכל לקרוא לו בשם? ואם אני צריך לקרוא לו שם כיצד עלי לבצע זאת? תודה רבה ושנה טובה!
איו צורך לחכות לברית כדי לקרוא שם לתינוק.
ראי במאמרי: "הקדמת קריאת שם הילוד החולה", ספר אסיא ד, עמ' 424 – 436, ובמקורות המובאים שם.
דרך קריאת השם במקרים כאלה תלויה במנהגים. יש הנותנים את השם בעליה לתורה, וזו האופציה המועדפת, ויש שקורין באופן אחר.
לכן למעשה יש להתיעץ עם הרב המקומי.
אבל, אם התינוק בריא מבחינה רפואית ורק מבחינה הלכתית הברית מתעכבת ואתם מעדיפים להמתין בקריאת השם עד לברית המילה – אתם רשאים להמתין ואין לכך שום איסור.
[בירור בהמשך לשו"ת (בירור בהמשך ל#5833] שלום. לפני יום כיפור שאלתי שאלה לגבי צום בהנקה וקיבלתי תשובה מהרב מרדכי הלפרין.על אף שיום הכיפורים חלף רציתי
מאתר כיפה, מספר השאלה: 113691 כותרת שיבוט תוכן השאלה. האם שיבוט הוא אסור מבחינת ההלכה ?על פי איזה הלכה?
שלום, האם טיפול בהילינג, רייקי, וכדומה מותר על פי ההלכה? אבקש לקבל מקורות לעיון בבקשה. בברכת התורה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.