קבורה בתכריכים
ברצוני לשאול מאמתי נהוג ביהדות לקבור מתים בתכריכים,מי פסק ,והאם יש לכך סימוכין?
כבוד הרב שלום!
חברותיי ואני התבקשנו להכין עבודה בתושב"ע על נושאים שבין אדם לחברו. בחרנו בנושא ביקור חולים, והסתכלנו במקורות, ואז נתגלה לעינינו שהשכר של ביקור חולים הינו עולם הבא. רצינו לשאול, למה השכר של ביקור חולים הוא כ"כ גדול.. הרי בסה"כ ללכת לבקר את החולה זה לא טרחה גדולה כמו כיבוד הורים. אם תוכל לענות לשאלתנו בהקדם.
תודה מראש, מ' וחברותיה
ב. עיקר מצוות ביקור חולים איננה רק לקפוץ ולומר שלום אלא להישאר במקומו של החולה ולסייע לו מבחינה סיעודית והגיינית.
זה כבר יותר מאשר קפיצה רגעית לומר שלום.
ג. בנוסף, ההתגברות על הפחדים הקשורים בביקור החולה, גם הם מוזכרים בשכר.
מומלץ שתעיינו גם בשולחן ערוך יורה דעה וגם במקורות המובאים בנושאי הכלים של השולחן ערוך.
ברצוני לשאול מאמתי נהוג ביהדות לקבור מתים בתכריכים,מי פסק ,והאם יש לכך סימוכין?
האם אפשר להעביר למצב T במכשיר שמיעה ו- שתל שבלול. היום יש שני בתי כנסת בירושלים (אוהל נחמה וידידיה) שבהם יש השראה אלקטרומגנטית שמאפשרת לשמוע
לכבוד הרב ד"ר מרדכי הלפרין שלום לב, אנו שני תלמידים מבית הספר הריאלי העברי בחיפה. במסגרת שיעורי תרבות ישראל, עסקנו בנושא דילמות מוסריות. עבודת הגמר
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.