דיני סירוס, "איסתתים גוברא"
אני עוסק עכשיו קצת בענין אסור סירוס, ולמדתי את מאמרך המעניין בס' 'רפואה מציאות והלכה' עמ' 219. אולם, התקשיתי להבין, אם כדבריך שאיסתתים גובתא דש"ז
שלום כבוד הרבנים, אבקש לדעת האם מותר עפ"י ההלכה לבקר בתערוכת עולמות הגוף המוצגת במוזיאון מדעטק בחיפה?
תודה רבה
האיסור כאן נובע בעיקר לשאלת הלימוד בבתי הספר לרפואה.
הצבה פומבית של בני אדם חנוטים, בוודאי שאיננה ראויה בין אם מדובר בגויים ובין אם מדובר ביהודים, ובחלק מן המקרים היא כרוכה באיסור הנאה מן המת שהוא איסור תורה.
לאור האמור יש לשאול שאלת חכם (לפנות באופן אישי לרב מובהק) על מנת לקבל פסיקה בשאלת הביקור.
למצבים אישיים שונים יש השלכה על הפסיקה בנדון.
אני עוסק עכשיו קצת בענין אסור סירוס, ולמדתי את מאמרך המעניין בס' 'רפואה מציאות והלכה' עמ' 219. אולם, התקשיתי להבין, אם כדבריך שאיסתתים גובתא דש"ז
ראיתי בקובץ האחרון שי"ל על ידכם דיון בנוגע לנוכחות קרוב ליד חולה והתלוות איתו בשבת.השאלה שמסתובבת הרבה אצלינו לגבי יולדת הרוצה שיצטרפו אליה להיות איתה
לצערי הפלתי השבוע ביום שישי בערב ההפלה החלה כנראה מיום שני שאז החל לי דימום שנמשך עד ליום שישי יום ההפלה. (הפלה טבעית בבית) .
Now I have a question I was hoping you could give me your thoughts on. The academic velt wants to tainah that pri'ah is a
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.