הנרה מלאה בצום גדליה ויום כיפור
שלום, ב"ה ילדתי בי' אלול ואני מניקה הנקה מלאה בלבד. ברצוני לדעת כיצד עליי לנהוג בצום גדליה בו אהיה כשלושה שבועות לאחר הלידה וביום כיפור
השבוע קיבלתי טלפון מקופת חולים בה אני חברה ובשיחה ניסו לשכנע אותי להצטרף (וגם לצרף את שלושת ילדי) לביטוח על תרופות שלא בסל ו/או ניתוחים בחו"ל וכו`. מצד אחד אני מרגישה שנכון "להיות מכוסים" לכל צרה שלא תבוא אך מצד שני אני מרגישה שזה כאילו להתכונן מראש שיקרה משהו ואולי זה אפילו מביע חוסר אמונה שבע"ה הקב"ה איתנו ואם יקרה או צריך לקרות משהו הפתרונות בידיו ולא בידי בטוח זה או אחר שאני אעשה (ואני יותר מתחברת לתחושה זו) מה עמדת ההלכה בנושא?
ביטוח מכל סוג שהוא, משמעותו תשלום פרמיה לחברת הביטוח כדי שאם יתרחש אירוע שעלול לגרום נטל כלכלי קשה, הנטל הזה ימנע בעקבות הביטוח.
מאחר ומדובר בשיקולים כספיים מקובלים, אין שום איסור לרכוש ביטוח, אם לפי הערכתכם האישית הביטוח באמת כדאי לכם.
גישה כזו נחשבת על ידי הפוסקים כ"השתדלות" סבירה, מותרת ואפילו מומלצת.
שלום, ב"ה ילדתי בי' אלול ואני מניקה הנקה מלאה בלבד. ברצוני לדעת כיצד עליי לנהוג בצום גדליה בו אהיה כשלושה שבועות לאחר הלידה וביום כיפור
שלום רב!! לפני כ8 חודשים לערך הובחנתי כסובל ממחשבות טורדניות מאז אני הולך לפסיכאטר (לאחרונה כבר לא פשוט כבר נמאס לי מזה) הדבר ידוע בעולם
Post Content שלום, אשתי בהיריון שבוע 14 בת 35. בבדיקת סקר שליש ראשון התקבל סיכוי כולל גבוה לעובר עם תסמונת דאון 1:140 (כולל שקלול השקיפות
ברצוני להפנות את השאלה הבאה לרב הלפרין, אני כעת לאחר הריון אקטופי, בעקבותיו עברתי לפרוסקופיה והוצאת חצוצרה. הורו לי למנוע הריון לשלושה חודשים ובכל מקרה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.