עבודה בנושא הבדל בהלכה בין יולדת לאחר 3 ימים ולאחר 3 עד 7 ימים מהלידה
בע"ה שלום,אני כותבת עבודה על מצבה של היולדת ביום כיפור, ביחס וצום וכו'.. במהלך העיון בחומר ההלכתי לכתיבת העבודה התרשמתי כי יש הבדל מהותי בהלכה
בנושא הריון,לפי השקפת ההלכה-האם נכון לבצע בדיקת חלבון עוברי
והאם נכון לבצע בדיקת שקיפות עורפית,
אין סיכוי להפסקת הריון לפי ההלכה, אז השאלה מה גדר ההשתדלות והחובה בנושא זה?
יש ויכוח בין הפוסקים בשאלה זו.
יש הסוברים שעדיף שלא לבדוק, ויש הסוברים שעדיף לבדוק כי גם לדעת רוב הפוסקים האוסרים הפסקת הריון עובר עם תסמונת דאון, בכל זאת יש השלכות הלכתיות הנוגעות לניהול הלידה ולהחלטה אם בכלל לבצע ניתוח קיסרי במצבים אלו.
חשוב להדגיש כי בדיקת חלבון עוברי כמו גם בדיקת שקיפות עורפית אינם מבררים אם העובר הנדון פגום או תקין, אלא נותנים אחוזי הסתברות לכאן או לכאן. הבדיקה המבררת באמת מה טיבו של עובר זה היא דיקור מי שפיר, ובדיקתם.
בע"ה שלום,אני כותבת עבודה על מצבה של היולדת ביום כיפור, ביחס וצום וכו'.. במהלך העיון בחומר ההלכתי לכתיבת העבודה התרשמתי כי יש הבדל מהותי בהלכה
שלו` רכשתי חומצה פולית מבית סולגאר ולא מצויין כשרות על האריזה, האם מותר להשתמש?
שלום רב! ההתלבטות שלי מתייחסת לצום יום כיפור. הבעיה שהבריאות שלי חלשה: היה לי אולקוס, ואני סובלת מכאבי כיבה. כמעט תמיד בסוף הצום (אפילו יומי)
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.