עקרות הלכתית – בעיה במועד הביוץ
בס"ד שלום! ע"פ המדע ידוע שעל מנת להכנס להריון, צריך לקיים יחסי-אישות מספר ימים לפני הביוץ וביום הביוץ. מה עושות נשים כמוני, שמועד הביוץ הוא
שלום,
אני עושה עבודה סימינריונית בקורס לרפואה משפטית.
רציתי לשאול: אני יודעת שההלכה מתנגדת לניתוח אחרי המוות מתוך כבוד למת. האם יש הלכה כלשהי בקשר לביצוע בדיקות לא פולשניות כגון: צילומי רנטגן, CT או MRI לקביעת סיבת המוות? ואם יש היכן?
אודה מאוד לתשובתכם.
תודה
מ'
כדאי לדעת שגם נטילת ביופסיה במזרק עם מחט עבה, איננה נחשבת לניוול המת, כמו שפסק בכך הגרמ"פ פינשטיין (ספר אסיא א' עמ' 230, במקור- נועם כרך ח' עמ' ט')
בס"ד שלום! ע"פ המדע ידוע שעל מנת להכנס להריון, צריך לקיים יחסי-אישות מספר ימים לפני הביוץ וביום הביוץ. מה עושות נשים כמוני, שמועד הביוץ הוא
שלום, ב"ה ילדתי בי' אלול ואני מניקה הנקה מלאה בלבד. ברצוני לדעת כיצד עליי לנהוג בצום גדליה בו אהיה כשלושה שבועות לאחר הלידה וביום כיפור
שלום, אני בשבוע 29 להריוני. עד עכשיו ההריון ב"ה בסדר. רציתי לברר האם אני צריכה לצום את י"ז בתמוז (אהיה בשבוע 30 בעז"ה) ואת ט'
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.