שלום רב!
אני כותב כעת עבודה סימנריונית בנושא שיטות לכתיבה מותרת בשבת במקרי חירום.
בעבודתי התמקדתי בעיקר בשיטות של סימון באמצעות אותיות וקודים בטבלאות או טפסים מוכנים מראש, כתיבה בעט שבת וכתיבה באמצעות מחשב
רציתי לדעת לגבי העדיפות של השימוש בשיטות אלה. מה יותר עדיף ומה פחות. אם אפשר להדגיש את הבעיייות בכל שיטה יחסית לשיטה אחרת , ואיך שיטה אחרת פותרת את הבעייה של השיטה הקודמת
תודה מראש,
קשה לנו להכין עבודות סמינריוניות.
אם תמקד את שאלתך לשאלה ספציפית יתכן ונוכל לעזור יותר.
כספרות מומלצת אני מציע שתעיין במקורות שמצויינים בנשמת אברהם כרך ו' (כרך המפתחות) ערך כתיבה. הם מכסים לפחות חלק ניכר משאלותיך.
Dear Rabbi, My wife gave birth to our first child last year by (unplanned) Cesarian section. While we have been blessed with a wonderful son,
השלום וברכה! האם האישה נעשית נידה לאחר ששמו לה התקן תוך רחמי? אשמח בבקשה לתשובה מהירה!
בהמשך לשיחתנו בטלפון, הייתי מעונין לדעת היכן בחוברות אסיא ישנו מאמר העוסק בענין החלפת תורנות ברופא או בחייל כשהמחליף אינו שומר תומ"צ (יתכן שיש מאמר
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.