חינוך מיני- כיצד ומאיזה גיל
שלום, באיזה אופן ומאיזה גיל עלי- אם בכלל- לדבר עם ילדי על "חינוך מיני". תודה
מאתר כיפה, מספר השאלה: 113659
{במסגרת עבודת גמר} המשפחה רוצה לשבט חלקים מהילד שלהם שנפתר כדי ליצור העתק זהה . זה אסור מבחינת החוק האם זה גם אסור מבחינת ההלכה או שזה רק לא מוסרי? אם זה לא מוסרי אז על פי איזה הלכה מחליטים אם לשבט או לא?? תודה
ושתי סיבות בדבר:
א. מבחינה טכנולוגית לא ניתן כיום לשבט אדם, וגם הכבשה ובעלי החיים האחרים ששיבטו היו מאד לא בריאים, ברוב המקרים אם לא בכולם.
ב. החוק במדינת ישראל אוסר
אם מדובר בשאלה כמבוא לכתיבת עבודה–
להלן ארבע מאמרים שהתפרסמו בחוברת אסיא סא-סב שקשורים בנושא:1. הרב יצחק שילת, שפול גנטי ובחירה חופשית, עמ' 5-9.
2. עו"ד גלי בן-אור, שכפול גנטי וטכנולוגיות הפריה מלאכותית, עמ' 10-26.
3. פרופ' אברהם שטינברג, שיבוט בני אדם – היבטים מדעיים, מוסריים ויהודיים, עמ' 27-42.
4. הרב שלמה אבינר, הנדסה גנטית, בחירה חופשית, עמ' 47-55
כמו כן מומלץ לעיין באסופת המאמרים בעריכת יוני רזיאל, 'שיבוט גנטי- מבט הלכתי'
מקורות נוספים בנושא שיבוט ניתן למצוא באתר של מכון שלזינגר, תחת מאמרים בנושא של "שיבוט". בעמוד החיפוש המאמרים באתר המכון. בעמוד זה יש לבחור את הנושא "שיבוט" מתוך הרשימה הנגללת או לרשום מילה משם המאמר הרצוי והמחשב ימצא את המאמרים המתאימים. בכל אחד מן המאמרים יש הפניות למקורות נוספים בנושא
שלום, באיזה אופן ומאיזה גיל עלי- אם בכלל- לדבר עם ילדי על "חינוך מיני". תודה
בס"ד שו"ב, לאחרונה היה לנו מקרה עצוב של ילדה בת 7 שנולדה עם מום בלב ועברה את ניתוח לב פתוח שלאחריו לא התאוששה ונאלצו לחבר
שלום וברכה,במסגרת העבודה במחלקה הפנימית אנו מטפלות גם בנפטרים,טיפול הכולל ניתוק מנקזים, עירויים וכד', ועטיפת הנפטר,ליווי המשפחות עד להעברת הנפטר לפתולוגיה.א. לאחרונה שמעתי שמועה שכשמדובר
לאנשי מכון שלזינגר שלום רב אנחנו א. ומ. כהן, זוג נשוי בריא ומאושר מזה יותר משלשים שנה ב"ה. אני בן 52 ואשתי תהיה אי"ה בקרוב
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.