המתת חסד בהלכה
שלום שמי ליטל ואני סטודנטית אשר עושה עבודה על טיפול בחולה סופני. אני סוקרת את עמדת ההלכה בעניין ומצאתי שאסורה בתכלית האיסור המתת חסד אקטיבית
האם כדאי לעשות צילום רחם בתשעת הימים או לדחות את התור לצילום לאחר תשעת הימים בשל העובדה שרצוי להמנע בימים אלה מדברים העלולים להביא ליד סכנה. ברצוני להוסיף כי צילום הרחם נועד לבדוק האם ישנה בעייה של פריוןברחם. השאלה נשאלת לגבי זוג שכבר יש לו 2 ילדים.
במצבכם שלכם מומלץ לדחות את הצילום לאחר ט' באב, אך אין חובה לדחות אותו.
שלום שמי ליטל ואני סטודנטית אשר עושה עבודה על טיפול בחולה סופני. אני סוקרת את עמדת ההלכה בעניין ומצאתי שאסורה בתכלית האיסור המתת חסד אקטיבית
לגבי עישון מקטרת (שאלה דומה נשלחה, אך היו בעיות בשליחה. אם הגיעה ליעדה, נא להתעלם מהנוכחית…) לגבי עישון מקטרת, ידוע האיסור של רוב הפוסקים נגד
שלום רב! אני סטודנט לרפואה באוניברסיטה העברית, בתחילת השנה השנייה ללימודים. השנה אנו נדרשים לסוגיית נתיחת מתים במסגרת לימודי האנטומיה, ואני מכין שיעור בנושא במסגרת
לרב דר' הלפרין שלום וברכה רב תודות על התשובה בנוגע לדימומים בלתי פוסקים המונעים ביצוע הפסק ובדיקה בעו"ב במקרה זה הסיבה היא לדברי הרופא שבדק
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.