A Cohen student in the same building as dead bodies
I would appreciate guidance on the following Sheilah that was asked of me. A Cohen is studying for an MSc in Medical Ethics in Birmingham,
כבודו כתב:
"לצורך חולה/בריאות (כולל חולה שאין בו סכנה), ולצרכי ביטחון (אף שלא במצב פיקו"נ) — הגרשז"א הורה שאין בפתיחת/סגירת מעגל חשמלי איסור תורה,
ומעיון מדוקדק בדבריו (שאמר לי ושכתב) — הוא לא היה מוכן לומר שיש בכך איסור דרבנן."
הכוונה, שהגרשז"א סבר שבאמת, לחולה,גם איסור דרבנן אין במכשיר חשמלי?
אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי. וראה בספרי רפואה מציאות והלכה, סימן ב, פרק א.
I would appreciate guidance on the following Sheilah that was asked of me. A Cohen is studying for an MSc in Medical Ethics in Birmingham,
שלום. אני ברוך ה' בהריון בשבוע ה-6. הריון שני לאחר שבהריון הראשון עברתי הפלה- גרידה לאחר שלא נראה דופק. אני סובלת כמו כן מדימום קל
ערב טוב, אני סטודנטית לסיעוד שנה שלישית ושאלתי היא כזאת: האם אחות יכולה לרחוץ אדם דתי (לשם הדיוק כיפה שחורה)? או אם לשאול את השאלה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.