שאלה באתיקה רפואית
למען. הגילוי הנאות, אציין כי הגיעה לידי חוות דעת משפטית בנושא, ואני מבקש לקבל חוות דעת על פי דעת תורה: רופא בכיר, ננזף בישיבת המחלקה
שלום רב.
אנא התייחסו ברצינות לשאלה.
כאשר בת נמצאת בימי הוסת, ומשתמשת בתחבשות לשם הגנה וניקיון, נוצר מצב שהיא אינה יכולה להיות נקיה תמיד,
ומכאן להלכה בקיצוש"ע האומרת שחייב אדם להתפלל כאשר בגדיו ואבריו נקיים. (והוא אף מציין שם את פי הטבעת)
מה תעשה בת בימי וסתה? הרי אינה יכולה כל רגע ללכת והחליף ולדאוג לניקיון לבַנֶיה בצורה תמידית ומושלמת?
שאלה זו מפריעה לי כבר זמן רב וגורמת לי למצפון לא נקי פעמים רבות בזמן התפילה.
תודה מראש!
כל זמן שהתחבושת מכוסה בבגדיה ואין ריח רע מותר להתפלל. ואין זה שייך לדין צואה בפי הטבעת, כי שם יש דין מיוחד שצואה בפי הטבעת אסורה אפילו במשהו ולא מועיל כיסוי בבגדים.
למען. הגילוי הנאות, אציין כי הגיעה לידי חוות דעת משפטית בנושא, ואני מבקש לקבל חוות דעת על פי דעת תורה: רופא בכיר, ננזף בישיבת המחלקה
שלום, שמחתי מאד לראות את פעילותכם המבורכת. שאלתי קצרה ותמציתית: אם בבדיקת מי שפיר נמצא בצורה חד משמעית שלעובר הפרעה כרומוזומלית (תסמונת דאון וכיו"ב)- האם
שלום רב, אני בהריון ואהיה בשבוע 11 ביום כיפור. אני בת 37! אני מרגישה רע מאוד,בחילות,לחץ דם נמוך,חולשה ועייפות כל הזמן. רופא הנשים בדק את
לרבנים שלום, אני מתבייש לכתוב, אבל זו יכולה להיות שאלה חשובה. האם אני כרות שפכה, אם האבר שלי עקום (גם שלא בזיקפה)? האם מותר לי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.