תירגולי חבישות במד"א על המין השני
אני מתנדב במד"א. מאוד מטריד אותי השאלה: האם מותר לתרגל על בנות/ שבנות יתרגלנו על בנים כשאין כ"כ אפשרות לתרגל רק על בנים/ בנות? אני
אינני בטוחה שזה נקרא תחום הרפואה, אך זה הכי מתקרב.. שאלתי היא לגבי ההלכה שבקיצוש"ע מקור חיים שאומרת שאסור להתפלל כאשר איננו נקיים. מה לגבי אישה שהיא בימי נידתה וגם בימים הסמוכים לכך שמשתמשת באמצעים הנצרכים לספיגת הדם וכו.. הרי איננה יכולה כל רגע לבדוק את מצבה ולדאוג לכך שלבניה יהיו נקיים לגמרי תמיד? (או שאולי כן?!) אישית אני מרגישה שאני חוטאת כאשר אני מזכירה את שם ד' בברכה ותפילה ואינני לגמרי נקייה באותו הרגע (ובאמת זהו מצב לא אפשרי- הנקיון התמידי!) אשמח לדעת את ההלכה הנוגעת לכך ואף את המקורות (באם ישנן). תודה מראש!
אישה גם בימי נידתה מותרת להתפלל ולברך והדימום איננו מוגדר כהפרשה לא נקיה.
אני מתנדב במד"א. מאוד מטריד אותי השאלה: האם מותר לתרגל על בנות/ שבנות יתרגלנו על בנים כשאין כ"כ אפשרות לתרגל רק על בנים/ בנות? אני
בע"ה, אב תשסט לכבוד, הרב מרדכי הלפרין, שלום וברכה לפני כשנה הפניתי אליך מספר שאלות בעקבות לימוד שלי את הקובץ 'קביעת רגע המוות', וקיבלתי תשובות.
מדובר בבן שלי החולה בסרטן – מלנומה – בדרגה גבוהה – בן 40. מה הדין לגבי אכילה ושתייה ביום הכםורים. הוא עבר טיפול כימוטרפי לפני
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.