צריבה לאחר קיום יחסי אישות
אנחנו נשואים כ-10 שנים. אני נמצאת כרגע בתקופת ההנקה במשך 7 חודשים לאחר קיום יחסי אישות אני מרגישה צריבה הנמשכת כ רבע שעה. גם בעבר
אני כותבת עבודה העוסקת, בין השאר, בידע שמקורו במורשת ישראל. במסגרת זו עלי להתמקד בשימוש במסורת כגוף ידע אפשרי, כמו ידע שמקורו במחקרים מדעיים או בשכל ישר,ולהבחין בין שימוש זה לבין הלכות או הנחיות מוסריות וכדומה. הטענה אותה אני מנסה לטעון היא שמורשת ישראל עשירה גם כגוף ידע על העולם ולא רק כמערכת נורמטיבית של איסורים והיתרים, ויש מקום לפנות אליה לחיפוש פתרונות גם אם אין מעוניינים בה כמערכת דתית. אשמח אם תוכלו להפנות אותי למקורות מתאימים.
בתור התחלה ראי:
1. מאמרי: מדע ורפואה בתלמוד – קבלה או אקטואליה?
אסיא עא – עב, עמ' 90 – 102 ובקישור הבא:
https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/Assia71-72/Assia71-72.08.asp
ובמקורות המובאים שם.
2. במאמרי על רחיצה ומציצה בברית מילה בספר "רפואה והלכה – הלכה למעשה", עמ' 317-335.
ניתן לעיין בספר בספרית מכון שלזינגר או לרוכשו דרך המכון בטלפון 02-6555266 או דרך האינטרנט בקישור הבא:
https://www.medethics.org.il/siteHeb/PriceList.asp
אנחנו נשואים כ-10 שנים. אני נמצאת כרגע בתקופת ההנקה במשך 7 חודשים לאחר קיום יחסי אישות אני מרגישה צריבה הנמשכת כ רבע שעה. גם בעבר
בס"ד כמנחה בחיי אישות המטפל בן היתר בבעיות של שפיכה מוקדמת דהיינו קודם חדירה , אני מנחה את בני הזוג הבאים לקבל טיפול שכזה בתרגילים
שלום לכם א. כפסיכולוג קליני מדריך בטיפול משפחתי שקרוב מאד לציבור הדתי. לא אחת אני נשאל אם יש בארץ מרפאת לבריאות הנפש המכוונות במיוחד לציבור
בס"ד מעוניין לקרוא על ההתפתחות ( ההיסטורית) בפסיקה ההלכתית של היתר שרופא גבר יבדוק רפואית אישה אם כרופא משפחה והן כרופא גינקולוג מראי מקומות לעיון
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.