קרבת אישות בזמן ההריון (עם צירים מוקדמים)
שלום רב, אשתי בשבוע 26 בהריון. לפני כשלושה שבועות החלו צירים מוקדמים, מאז אסרה עלינו הרופאה לקיים יחסי אישות. לדברי הרופאה, אין לקיים יחסי אישות
נשאלתי מאת רופא על האפשרות להשתמש בכתובת קעקע לניתוח שיחזורי בפרט לצבוע השד אחרי ניתוח לסרטן, וכדומה. ראיתי כמה תשובות שנוטות לקולא להאשה להשתמש בניתוח הנ"ל, ואחד מן הסניפים להקל הוא שהרופא יהיה אינו יהודי. לאור זאת האם יש מקום להקל לרופא יהודי לבצע הניתוח שיחזורי הזה? ומה הדין בשעת הדחק ומה הגדר של דחק במצב הזה, האם היא צריכה להמתין הרבה זמן לרופא א"י נחשב לשעת הדחק, או מפני סיבת ממון, וכדומה?
תודה מראש,
ד
לגבי השיקום הקוסמטי של השד המשוחזר אחרי הניתוח , כבר הורו גדולי הפוסקים שהדבר מותר גם אם מדובר בשימוש בטכניקה של קיעקוע.
ראה גם בשו"ת (#3268) בנושא איפור קבוע וכתובת קעקע, בו ענו הרב גבריאל טולדנו והרב ד"ר מרדכי הלפרין, ובמאמר שיצא בחוברת אסיא פז-פח, עמ' 39-41.
להלכה כל הנ"ל נכון גם אם מדובר ברופא יהודי, ואין צורך לחזר אחר נוכרי כל עוד יש בכך קושי או אפילו אי-נוחות.
שלום רב, אשתי בשבוע 26 בהריון. לפני כשלושה שבועות החלו צירים מוקדמים, מאז אסרה עלינו הרופאה לקיים יחסי אישות. לדברי הרופאה, אין לקיים יחסי אישות
Post Content למי אני יכולה לפנות כדי להתלונן על מוהל שהתרדל בתפקידו ופצע את הילודה בצורה חמורה
שלום לרב במידה וכחלק מהתפקיד המוגדר בחוץ לארץ, מידי כמה זמן, רופא שיניים צריך להיות מוכן לטפל בפציינטים אשר באם לטיפול חירום emergency בשבת והוא
הנושא תרומת ביצית מיהודיה פנינו לרופאים רבים ללא מענה מתאים בתחום זה (כולם מציעים ביציות מגויות) האם הינכם מכירים גוף (פרט לפו"עה) המטפל בנושא ?
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.