תרומת זרע לרווקה
שלום לכבוד הרב, אני אישה מסורתית, בת 44, רווקה. לא נישאתי עד עתה ואני מאוד מעוניינת להיות אם. לכן אני שוקלת להביא ילד לעולם באמצעות
שלום וברכה, תודה על האפשרות לכתוב לכם!
שמי ***, אני ובעלי נשואים כשנה באושר. מדי פעם צצה בעיה מסויימת, שלמרות שאינה פוגמת ביחסינו ובאהבתנו – היא מציקה לשנינו מאד.
בעלי הוא איש יודע ספר, ויחד עם – כך הוא מגדיר זאת, חם מזג. מדי פעם הוא מבקש ממני לראות את 'אותו מקום', או שאני אראה את שלו, ואני שלמדתי שאסור להביט באותו מקום – מתנגדת תמיד.
תמיד הוא מנסה להסביר לי שזה לא "אסור" – כי כתוב בגמרא, לא זוכרת איפה, שאשתו של אדם מותרת לו, ובועלה כדרכה ושלא כדרכה (מאחורה?!) ומנשקה בכל איבר שירצה, וכל מיני ציטוטים כאלה – הוא אפילו הראה לי מקור לזה, אבל אני עדיין חוששת.
מה אני אמורה לעשות?!
בעלך צודק בדבריו פרט לשתי נקודות חשובות:
א. איסור ההסתכלות באותו מקום מפורש כבר בגמרא. ומטרתו להגן על האשה מפני היווצרות הרגשת מיאוס כלפיה במצבים מסויימים.
לכן אין לכך כל קשר להיתרים האחרים של האדם באשתו.
ב. ברמב"ם ובשו"ע וכמעט בכל הפוסקים מפורש שגם ההיתר לקיים יחסיים שלא במקומם הרגיל, מוגבל רק לשלבים ראשונים של הגירוי, ולא לשלבים המאוחרים המגיעים לפליטת הזרע.
שלום לכבוד הרב, אני אישה מסורתית, בת 44, רווקה. לא נישאתי עד עתה ואני מאוד מעוניינת להיות אם. לכן אני שוקלת להביא ילד לעולם באמצעות
האם יש מקום להתיר שימוש במד לחץ דם דיגיטלי לחולה שיש לו תנודות לא יציבות בלחץ הדם. כאשר לצורך לקיחת כדורים לייצוב לחץ הדם יש
מספר השאלה: 112518 כותרת בעיות בברך תוכן השאלה. שלום וברכה! לסבתא שלי יש בעיות עם הברכיים. היא הלכה לרופא, והוא נתן לה משהו שיתפוס את
צום יום כיפור בהריון – חודש שמיני שלום, ביום כיפור אהיה בעז"ה בשבוע 32 ללא צירים/דימומים. בעברי לידה מוקדמת בשבוע 34 (בגלל ירידת מים). בט'
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.