שיקולים לניתוח קיסרי
בס"ד שלום רב אישתי בשבוע ה36 37 להריונה ובבדיקה אחרונה התגלה שהעובר עדיין במצג עכוז. האם יש ללכת לעשות היפוך אצל רופא, במטרה שהעובר יעבור
שלום,כבוד הרב.
ברצוני לשאול למה יש בעיה הלכתית בזירוז לידה לאחר שבוע 41.ובאיזה מקרים כן אפשר לבצע זירוז?
תודה מראש,
שאלת זירוז הלידה איננה שאלה הלכתית אלא שאלה רפואית טהורה.
הרופא המילד חייב לשקול את הסיכונים בביצוע זירוז, מול הסיכונים באי ביצוע זירוז.
(ויש סיכונים רפואים בשתי האפשרויות)
מבחינה רפואית יש הצדקה לביצוע זירוז רק אם סיכוני אי ביצוע הזירוז עולים על סיכוני הזירוז.
אם השיקולים הרפואיים נעשים כהלכה ע"י רופא מומחה – ההמלצה ההלכתית תהיה בהתאם.
בס"ד שלום רב אישתי בשבוע ה36 37 להריונה ובבדיקה אחרונה התגלה שהעובר עדיין במצג עכוז. האם יש ללכת לעשות היפוך אצל רופא, במטרה שהעובר יעבור
בס"ד שלום כבוד הרב: ברצוני לשתף את הרב בבעיה ספציפית רפואית הקיימת אצלי לגבי חיי מין תקינים, האם בעיה רפואית הנובעת מחשש בלבד להבאת ילדים
ב"ה שלום הרב, במסגרת לימודי רפואה, אנו מבצעים ניתוחי גופה ביהודי. לניתוחים אלו, לצורך הלימודים, קיבלתי היתר מהרב אבינר. למיטב ידיעתי אסור ליהודי לתרום את
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.