איפור קבוע
לכבוד מכון שליזינגר, אנו *** מאולפנת אמנה כפר-סבא עושות עבודה בתושב"ע בנושא איפור קבוע האם זה נחשב כקעקוע? נשמח לדעת את דעתכם ואם תוכלו להפנות
מבקש עצתכם: לצורך טיפול רפואי לא שיגרתי אך גם לא חריג ומסוכן ביותר. איזה רופא עדיף לבחור? במומחה יותר למרות שאיננו נח לבריאות או שמא במומחה, אך פחות טוב מהראשון, המתנהל באדיבות רבה ואמפטיה לחוליו? אפשר לקבל מקור לתשובתכם?
מועדים לשמחה,
א
לא ניתן לענות לשאלה זו באופן כללי, אלא לשקול כל מקרה בנפרד, כשיש הבדל בין בעיות מסכנות חיים לבין בעיות אחרות. למידת ההבדלים בין הרופאים בפרמטרים השונים יש השפעה על ההכרעה.
תשובת הרב פרופ' אברהם (מחבר הספרים לב אברהם ונשמת אברהם):
אינני מכיר מקור אך נראה לי שאם הרופא הראשון יש לו מומחיות גדולה בנושא מעל הרופא השני, צריך ללכת אליו, כי אמנם הרגשת החולה כלפי המטפל בו חשובה מאד, אך בסופו של ענין הרבה יותר חשוב שהוא יקבל הטיפול הטוב ביותר עבור מחלתו.
לכבוד מכון שליזינגר, אנו *** מאולפנת אמנה כפר-סבא עושות עבודה בתושב"ע בנושא איפור קבוע האם זה נחשב כקעקוע? נשמח לדעת את דעתכם ואם תוכלו להפנות
אני בת 22 אני בהריון בשבוע 19 עשיתי בדיקת שקיפות עורפית והיא תקין אחר כך עשיתי בדיקת חלבון עוברי והיה 1:235 מ 1:1444 ועכשיו אני
אני מלמד קורסים בנושא רפואה והלכה. בעניין שביתת רופאים, נהוג להביא דברי הרב פיינשטיין לגבי שביתת מלמדים שודאי רשאים להתפטר ולעסוק במקצוע אחר. מה הדין
שלום וברכה, בתי משתמשת בכמוסות לקטז – לקטזין של חברת Nutre-life . בשיחה עם החברה המשווקת את המוצר כי אינו כשר כלל בגלל מעטפת גלטין.