בנוגע להסרת שיער בליזר במקום צורך היכן המקומות המותרים בפנים
והכונה מה שקרוי קו זקן/ עצמות לחי ולמעלה האם דינם שוה לאסור גילוח ואם כן היכן המקומות בדיוק לפי הדעות השונות ומה נוהגים למעשה
הסרת שיער בליזר אינה דומה כלל לגילוח בתער, האסורה מין התורה אלא דומה יותר להורדת זקן על ידי סם (כדוגמת מישעי), דבר המותר על פי ההלכה.
היתר זה לא כולל את הפיאות שלגביהם קיים "איסור הקפה" שמשמעותו יישור קו השערות בין אחורי האוזן והאזור שלפניה.
הקו הקובע הוא אותו קו שאסור לגלח אותו במכונת גילוח, או במספרים, או בסם.
השאלה הנוספת הנוגעת כאן היא שאלת הטיפול הקוסמטי בגבר, טיפול שיכול להיות אסור מן התורה באיסור "לא ילבש".
לנושא זה הכללים הם:
א. אם מדובר ברצון להתייפות יופי-נשי – התשובה היא איסור באופן חד משמעי.
ב. אם מדובר בבעיה אמיתית של עודף שיער שמפריע (באופן אובייקטיבי) לחיים סדירים – התשובה היא מותר.
ג. בשטח האפור שבין הקצוות הללו – התשובה הנכונה היא "תלוי".
ואז ראוי להתיעץ עם רב מוסמך שמכיר את השואל באופן אישי.
שלום רב! ב"ה אסיים בקיץ לימודי הנדסה רפואית במכון לב, במסורת קיבלתי מבית אבי שאני מזרעו של אהרון הכהן. אני מתחיל כעת בחיפוש עבודה בתחום ההנדסה
לרב הלפרין שליט"א רציתי לדעת את דעת כת"ר בנוגע לשימוש במחשב כיס או מד חום אלקטרוני לחולה שאיב"ס האם יש בזה איסור דאורייתא או דרבנן
שלום וברכה לפני 4 שנים עברתי ניתוח שבר קילה הניתוח כנראה הצליח אך מבחינה חיצונית האזור(השק) נשאר נפוח יש כאן 2 בעיות: 1.אסתטי 2.לא נוח
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.