הריון וצום
אני בהריוני השני, תחילת חודש רביעי. בהיריון זה אני סובלת מדימומים חוזרים כתוצאה מהמטומה ואף הייתי מאושפזת בשל מצב של הפלה מאיימת. מה לעשות לגבי
בס"ד שלום, אני עושה עבודה במשפט עברי על השאלה-איך המשפט העברי מתייחס להמתת חסד? עליי למצוא מקורות לשאלה זו מן התלמוד הבבלי ושתי קודיפקציות. עפ"י שו"ע יו"ד סימן שלט סעיף א' הבנתי כי המתת חסד אינה מותרת גם אם החולה סובל ייסורים קשים, אך לא מצאתי כל התייחסות של הרמב"ם לכך או בטורים וגם לא בתלמוד-פרט לכתובות, ל"ג ב הנוגע ל"הכאה שיש לה קצבה להכאה שאין לה קצבה" אך אינו עוסק בשאלתי במישרין. האם קיים בתלמוד ובקודיפיקציות התיחחסות לשאלה זו? תודה, הילה
חומר מקיף בנושא מצוי
1. באנציקלופדיה הלכתית רפואית, כרך ד' ערך "נוטה למות", עמ' 343-469. (הוצאת מכון שלזינגר, ירושלים, 1994)
2. אסיא חוברת עא-עב, "הבסיס ההלכתי להצעת החוק "החולה הנוטה למות" מאת פרופ' אברהם שטינברג, עמ' 25-39. לצפיה במאמר לחץ כאן.
אני בהריוני השני, תחילת חודש רביעי. בהיריון זה אני סובלת מדימומים חוזרים כתוצאה מהמטומה ואף הייתי מאושפזת בשל מצב של הפלה מאיימת. מה לעשות לגבי
אנו זוג צעיר הנשוי כחודש הגענו לחיבור בעומק של כ5 ס"מ פלוס ללא כל דימום ולא נאסרנו עדין מחמת בעילת המצווה השאלה היא האם לפי
שלום! במסגרת עבודה בביולוגיה חברותי ואני חוקרות את נושא פרוייקט הגנום. רצינו לדעת במקרה של מיפוי גנטי אישי של DNA של אדם פרטי, למי תהיה
שלום, אני ביום רביעי התחלתי לספור 7 נקיים, ביום חמישי היה לי טיפה הפרשה ורדרדה בניגוב של נייר טואלט (הגודל של ההפרשה היה פחות ממטבע
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.