צום בסוף הריון
שלום רב, אני בחודש התשיעי בהריון. לפי הרופאים חייבים לשתות בהריון, כדי לא לזרז צירים ואסור להיות רעבים כדי למנוע מצב של אצטון מוגבר בגוף
Thanks very much for the response. I wonder if I could trouble you to outline the reasons for the Rabbi Shlomo Zalman Auerbach’s issur and specifically why it is forbidden to use a gentile surrogate mother, even if one intends to convert the offspring afterwards. The reasoning here is of great interest to me.
You may find a partial answer to your question in Nishmat Avraham (Heb.) vol. 4 (Even ha-Ezer) 2:2, and in my article “Medical-Halakhic Decisions of Rabbi Shlomo Zalman Auerbach,” Assia 57-58 (1997), pp. 17-61, sections. 3-4 (Heb.).
שלום רב, אני בחודש התשיעי בהריון. לפי הרופאים חייבים לשתות בהריון, כדי לא לזרז צירים ואסור להיות רעבים כדי למנוע מצב של אצטון מוגבר בגוף
שלום הרב! קיבלתי את השאלה הזאת מתלמידה שמתחילה מסלול תואר שלישי/מחקר בארץ. היא שואלת לגבי שימוש התאי בגזע מעוברים (לאחר הפלה). אני מצרף את השאלה
AN elderly Jewish gentleman with a history of sick sinus syndrome has a permanent pacemaker placed in 2000. His most recent pacemaker interrogation shows the
בן 48, לפני 14 שנים עברתי נתוח ראש, להסרת גידול בממאירות נמוכה, טיפול בהקרנות, רדיוכרוגיה, כימוטרפיה. כתוצאה מכך סובל מהתקפים אפילפטיים, ומטופל תרופתית. לפני כ-
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.