זירוז לידה בהלכה
שלום וברכה. ראיתי בפוסקים שעדיף לא לזרז לידה סתם . מה לדעת הרב יש לעשות במקרים הבאים? סיבה רפואית חלקית (הרופא יוצא לחופשה )
שלום
הנושא דחוף
שעושים ברית לתינוק שנולד לאב גוי ואם יהודיה, כיצד מברכים את ברכות הברית ?
כמו כן האם יש שינויים נוספים ?
אשמח להפניות לתשובה
תודה
א. הגוי לא מברך, ולא משתתף באופן פעיל
ב. המוהל מברך את שתי הברכות
ג. בברכת קיים, י"ל קיים את הילד הזה לאמו, וכוליה
ד. ויקרא שמו בישראל פלוני בן ["שם אמו"] (כמו מרי בר רחל בב"ב), בלא הזכרת שם הגוי. אמנם יש הנוהגים לקרוא לו בן אברהם, אך אין ראוי לעשות כן שמא יחשבו שהוא גר המותר בממזרת. כמו כן יש הנוהגים לקראו בבן לאבי אמו, אך גם זו שאלה לא פשוטה. יעיין בספר משפט הכתובה מהדורה שניה, כרך ב, פרק טו, סעיף יז
שלום וברכה. ראיתי בפוסקים שעדיף לא לזרז לידה סתם . מה לדעת הרב יש לעשות במקרים הבאים? סיבה רפואית חלקית (הרופא יוצא לחופשה )
שאלתי הינה: באם נזקקתי לטיפול שורש בשל בעיה באחת מתעלות השן, פניתי לד"ר מסוים שהתקשה בטיפול ולפיכך, שלח אותי לד"ר אחר שהוא מומחה המתמחה בטיפולי
האם ניתן במקרים שיש צורך בהזרקה תוך רחמית לבקש מהרופא שהפעולה של ההזרקה תתבצע על ידי הבעל? לא רק בגלל חשיבות הצניעות אלא גם שעצם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.