צום תשעה באב במהלך תקופת טיפולים כימותרפיים
אשתי עוברת, עקב סרטן השד, טיפולים כימותרפיים. מקבלת טיפול אחת לשבועיים של A+C. צום תשעה באב השנה, יוצא כשבוע וחצי לאחר טיפול וכיומיים לפני הטיפול
I am unsuccessful in finding halachik articles on the methods and ethics of scientific research.
I have found a couple of articles on Nazi expiremation and the question of if their results should be used. But coming back to less extreme situations, do you know of any published articles or sources on this topic?
Thank you
Rabbai Meir Orlian and Rabbi Dr Mordechai Halperin:
See the entry, "Human Experimentaion" in vol. II (pp. 520-535) of Encyclopedia of Jewish Medical Ethics, by Dr. Avraham Steinberg, translated by Dr. Fred Rosner, and references there.
See also some Modern Responsa on Medico-Moral Problems, by Lord Immanuel Jakobovits, in: Jewish Medical Ethics Vol I (Schlesinger Institute, Jerusalem, 2004) pp. 82-87.
אשתי עוברת, עקב סרטן השד, טיפולים כימותרפיים. מקבלת טיפול אחת לשבועיים של A+C. צום תשעה באב השנה, יוצא כשבוע וחצי לאחר טיפול וכיומיים לפני הטיפול
שלום לרב, אני נמצאת בשבוע 32 בשמירת הריון עקב סימפיולזיס . הריון רביעי במספר אחרי ניתוח קיסרי לאחר שאלת הרופאה בנוגע לצום אמרה חד משמעית
בס"ד אשתי נטלה גלולות למניעת הריון (מינולט). באחת הפעמים האחרונות (לפני כחודשיים)למחרת טבילתה ולאחר תשמיש בלילה, היא ראתה במהלך היום כתם שנראה כדם על נייר
בס"דשלום רב!לפי הבנתי בדברי הרב בכמה תשובות שהשיב באתר של מכון שלזינגר , יש הבחנה בין "דימום ויסתי" לדימום אחר הנקרא "דמם שבירה"דימום ויסתי רגיל-
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.