נידה ללא נישואין
אני אשה אלמנה ויש לי בן זוג שהוא בחור דתי רווק עם כיפה סרוגה יש בנינו יחסים ואני שומרת את ימי המחזור עכשיו השאלה שלי
בע"ה
שלום,
אני כותבת עבודה על מצבה של היולדת ביום כיפור, ביחס וצום וכו'.. במהלך העיון בחומר ההלכתי לכתיבת העבודה התרשמתי כי יש הבדל מהותי בהלכה בין יולדת לאחר 3 ימים ולאחר 3 עד 7 ימים מהלידה.
רציתי להתייחס לנושא בעבודה מבחינה רפואית, האם ישנו הבדל רפואי שבגללו יכול להיות שנפסקה ההלכה? האם רואים קשר לזה גם כיום בהתפתחות הטכנולוגיה? יש על כך מידע רפואי או מחקרי?(כמו ההוכחות שנעשו בעבר לגבי ברית ביום השמיני מהלידה שיש לזה יתרון לתינוק מבחינה רפואית)
האם תוכלו להפנות אותי למקור שאוכל למצוא בו חומר רפואי על כך? האם אתן מכירות רופא/ה שישמחו לעזור לי ולתת מידע בדבר?
תודה רבה!
י
אני אשה אלמנה ויש לי בן זוג שהוא בחור דתי רווק עם כיפה סרוגה יש בנינו יחסים ואני שומרת את ימי המחזור עכשיו השאלה שלי
Dear Rabbi, My wife gave birth to our first child last year by (unplanned) Cesarian section. While we have been blessed with a wonderful son,
1) יש לי אטופיק דרמטיטיס (יובש כרוני בעור) שהדרך היחידה לטפל בו זה בקרמים ומשחות. הבעיה היא בשבת ,הם מותר לי למרוח קרם? כשאני קמה
שלום רב שמי ***,אישתי ב"ה נמצאת בחודשים הראשונים להריונה, ויום כיפור הבא עלינו לטובה מתקרב. אני יודע שההלכה אומרת שבמידה ואישה מעוברת מתאווה לדבא מאכל
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.