מנועי חיתון בהלכה ופונדקאות
שלום רב רציתי לשאול מיהם המוגדרים על פי ההלכה מנועי חיתון (מלבד זוגות חד מיניים), והאם יש בעיתיות שהזוגות האלו יבצעו הליך של פונדקאות או
בע"ה
שלום,
אני כותבת עבודה על מצבה של היולדת ביום כיפור, ביחס וצום וכו'.. במהלך העיון בחומר ההלכתי לכתיבת העבודה התרשמתי כי יש הבדל מהותי בהלכה בין יולדת לאחר 3 ימים ולאחר 3 עד 7 ימים מהלידה.
רציתי להתייחס לנושא בעבודה מבחינה רפואית, האם ישנו הבדל רפואי שבגללו יכול להיות שנפסקה ההלכה? האם רואים קשר לזה גם כיום בהתפתחות הטכנולוגיה? יש על כך מידע רפואי או מחקרי?(כמו ההוכחות שנעשו בעבר לגבי ברית ביום השמיני מהלידה שיש לזה יתרון לתינוק מבחינה רפואית)
האם תוכלו להפנות אותי למקור שאוכל למצוא בו חומר רפואי על כך? האם אתן מכירות רופא/ה שישמחו לעזור לי ולתת מידע בדבר?
תודה רבה!
י
שלום רב רציתי לשאול מיהם המוגדרים על פי ההלכה מנועי חיתון (מלבד זוגות חד מיניים), והאם יש בעיתיות שהזוגות האלו יבצעו הליך של פונדקאות או
אשתי קיבלה מרשם לכדורי ברזל פמינה פלוס של חברת אלטמן לאחר שרמת המוגלבין שלה נמוך מאוד על המוצר לא מופיע הכשר האם זה אפשרי להשתמש
שלום לכב` הרב ברצוני לשאול שאלה הנוגעת לציבור הכהנים כולו. כידוע ברוב בתי החולים בארץ קיימת בעיה של טומאת מת. מצד שני יש לא מעט
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.