התערבות החברה בהריון
שלום! רציתי לשאול האם לחברה יש זכות למנוע הריון שבסופו של דבר נופל כנטל על החברה? לדוגמה:אישה שיולדת בכל שנה ילד שאינה יכולה לגדל ושולחת
האם שימוש בעט שנמחק מעצמו הוא פיתרון טוב עבור עבודת בית חולים של אחריות הצריכות למלא מידע רפואי ומעקבים בשבת?
כתיבה בשבת בעט שפותח ע"י מכון צומת הנקרא "שבעט" אסורה מדרבנן מאחר שכתיבה בעט שכזה אינה מתקיימת ולכן יש להתיר כתיבה כזו לצורך חולה אפילו שאין בו סכנה. אכן מכיון שכתיבה בעט שכזה אינה מתקיימת ישנו חשש שיאבדו נתונים חשובים הקשורים לחולה ולמחלתו היכולים לגרום עד לסכנת נפשות, ועל כן טוב יותר להשתמש בשבת בעט רגיל אך בשינוי דהיינו ביד שמאל, וכדי שהכתיבה תהיה ברורה במעט, כדי להתאמן על כתיבה כזו במשך ימות השבוע.
בברכה
אשר שקאני
שלום! רציתי לשאול האם לחברה יש זכות למנוע הריון שבסופו של דבר נופל כנטל על החברה? לדוגמה:אישה שיולדת בכל שנה ילד שאינה יכולה לגדל ושולחת
שלום, שאלה זו מופנת לכבוד הרב הלפרין. אני נמצאת בשבוע 38 להריון. בעיקרון ההריון תקין לחלוטין. היום שילשלתי כבר פעמיים, אני מרגישה חלשה, שותה ומנסה
שלום, לצורך כתיבת עבודה, אני מחפשת חומר על שו"תים שנכתבו על בעיות הלכתיות הקשורות ברפואת חולים בתקופת השואה. הודה מאוד לכל מי שיוכל לתת לי
שלום. רציתי להתייעץ בעניין המטריד אותי כמה זמן. אני מבינה שיש עניין של איסור בשימוש באמצעי מניעה על פי היהדות. על כך לי 2 שאלות:
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.