המשך לשאלה 403
תודה רבה על התשובה המהירה שנתתם לי אבל אני זקוק לתשובות של רבנים יותר מעודכנות לשנה שנתים האחרונות בנושא ניתוק חולה ממכשירים וגם שמעתי שהתקבלה
אדם השרוי במצב של תרדמת לקראת פסח ובמהלך הפסח – האם אפשר לבער בשבילו במהלך הפסח את החמץ שבחדרו ובביתו?
עד כמה שידוע לא נמכר החמץ והוא לא ביטלו לפני החג
לדעת הגר"ש עמאר (בשו"ת שמע שלמה ח"ו חאו"ח סי' ז) ניתן להשתמש בדין "זכין מאדם" ולמכור עבורו את החמץ לפני פסח. לגבי חמץ גמור, אם בטוח שלא מדובר בהפסד מרובה מותר גם לבער עבורו את החמץ.
אם החמץ לא נמכר לפני החג, ויש הפסד מרובה בביעורו, אין היתר לגרום הפסד זה לחולה שאיננו בהכרה – ואיננו מחוייב במצוות – וממילא איננו עובר על "בל יראה".
תודה רבה על התשובה המהירה שנתתם לי אבל אני זקוק לתשובות של רבנים יותר מעודכנות לשנה שנתים האחרונות בנושא ניתוק חולה ממכשירים וגם שמעתי שהתקבלה
בס"ד שלום אני מניקה ועכשיו כשלושה חודשיים לאחר לידה. אתמול מצאתי כתם אדום על תחתונים צבעוניים. יש לציין שמצאתי את הכתם מיד לאחר שהאצבע שלי
בס"ד שלום, אני עושה עבודה במשפט עברי על השאלה-איך המשפט העברי מתייחס להמתת חסד? עליי למצוא מקורות לשאלה זו מן התלמוד הבבלי ושתי קודיפקציות. עפ"י
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.