הפריה מלאכותית בהלכה
שלום רב בימים אלו התחלתי לעבוד במעבדה לבדיקות והשבחות זרע להפרית iui אשמח לקבל מידע על הפן ההלכתי בבדיקות אלו, ועל התייחסות ההלכה לבדיקות. תודה
א. נימוק מס' 1) אמיתי (למעט טומאת עצמות – ראו להלן פיסקה ג')
ב. נימוק מס' 2) כשלעצמו איננו מספיק, כי להלכה גם מת נכרי מטמא לכל הפחות במגע ובמשא (רמב"ם הלכות טומאת מת פרק א' הלכה יב)
ג. לגבי שרידי עצמות לא די בהיעדר שיעור כזית אלא צריך להקפיד גם שלא יהיה שיעור של "כשעורה"', שכן עצם כשעורה מטמאה במגע ובמשא (רמב"ם טו"מ, ג,ב)
כמו כן על מנת שנוכל לברר יותר לעומק את הנושא – האם תוכלו לספק את פרטי התכנית המדוברת?
שלום רב בימים אלו התחלתי לעבוד במעבדה לבדיקות והשבחות זרע להפרית iui אשמח לקבל מידע על הפן ההלכתי בבדיקות אלו, ועל התייחסות ההלכה לבדיקות. תודה
בס"ד לכבוד הרב שלום וברכה, להלן רשימה של שאלות הלכתיות הקשורות בעבודה במיון בשבת: 1. שש"כ (שמירת שבת כהלכתה) לב/ מ- מתקשה אני להבין איך
בס"ד לכבוד הרב שלום אני רוצה לפנות אל כבודו בשאלות עדינות ובגלל אופי הענין איני יכול להזדהות המדובר בבעיה שהיא במידה מסוימת דיני נפשות אדם
שלום. אני תלמידה בכיתה ט' ואני עושה עבודה בביולוגיה בתחום הגנטיקה. ברצוני לדעת מהי עמדת ההלכה בנו' לאפשר אבחון גנטי תרום השרשתי לאם נשאית לגן
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.