הרשלנות הרפואית במשפט העברי
שלום רב, הנני סטודנטית שנה ד' בלימודי משפטים ולקראת הגשת עבודה סמינריונית העוסקת בסוגיית הרשלנות הרפואית במשפט העברי. אשמח לסיוע מצידכם בנוגע לאיסוף מקורות העוסקים
אישתי בשבוע ה- 38, ממספר בדיקות us שעשתה עלה כי יש פער של כ- 4-5 שבועות בין גיל העובר לגיל המח- הראש. הראש הוא לפי גיל של 31-32 שבועות בעוד ההיריון הוא כאמור שבוע 38. לפי דברי הרופאים, מדובר על וודאות של מעל ל- 50 אחוז על כך שקיימת פגיעה שכלית וודאית. אנחנו אמורים לעשוצת בדיקת m.r.i.
אנחנו הורים ל- 3 ילדים קטנים. טיפול בילד נוסף עם נכויות קשות תהיה קשה מאוד עבורנו, עד גבול בלתי אפשרית. אם היה מדובר בתסמונת דאון, או בעיה רפואית אחרת, כאנשים מאמינים לא היינו בוחנים את האפשרות של הפסקת ההיריוו. אולם לפי המתואר מהרופאים וממה שידוע עד כה, חייו של עובר זה, אם יוולד יהיו קשים מנשוא. השאלה הינה באילו תנאים ניתן לשקול הפסקת היריון, לפי הדעה המקלה? לתשובתכם המהירה אודה, בכדי שנשקול מה לעשות.
מ.ס.
נראה כי הנתונים הרפואיים המובאים כאן אינם מלאים.
חשוב לדעת מה תוצאת ה MRI, וכמו כן יש מקום לשקול בתיאום עם הרופא המטפל גם בדיקות נוספות כדוגמת דיקור מי שפיר.
לנתונים אלה יכולה להיות משמעות רבה על ההכרעה ההלכתית.
שלום רב, הנני סטודנטית שנה ד' בלימודי משפטים ולקראת הגשת עבודה סמינריונית העוסקת בסוגיית הרשלנות הרפואית במשפט העברי. אשמח לסיוע מצידכם בנוגע לאיסוף מקורות העוסקים
היום הייתי אצל רופאת נשים שהבהירה לי חד משמעית שהריון יהיה סכנת חיים לי ולעובר, עקב סיבוך בלידה הקודמת. האם במקרה כזה אני צריכה ללכת
אבא שלי חולה, הוא ממש לא מרגיש טוב, האם הוא צריך לצום את צום יום כיפור בכל מצב? אני מבקשת שתשלחו לי תשובה בהקדם! תודה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.