יוזמה לכנס תפילה בנושא תאונות הדרכים

שתפו:

23 באוקטובר 2018

הרב המשיב: הרב ד"ר מרדכי הלפרין

שאלה:

שלום לכבוד הרב אנכי הקטן מוצא לנכון לעורר את הרב לפעול לעריכת כנס תפילה וזעקה בכותל המערבי על דבר שבר בת עמי, הקללה הנמרצת של דורנו- תאונות הדרכים. כשל כח הסבל לראות משפחות שלמות נהרסות ואנשים מתפרקים. אי אפשר לעמוד מנגד! אם אין אנו יכולים לעשות דבר בעניין המערכתי-מעשי (חוץ מלנהוג בצורה טובה וללמוד דרך ארץ) נתפוס אומנות אבותינו בעניין המערכתי- רוחני, ונזעק לאבינו שבשמים! יותר משחשובה השבת, הארץ והתורה – חשובים קודם לכל חיי אדם. על זה צריך לקרוע את השמים! במטותא מכבוד הרב יטיל את כל כובד השפעתו למען הצלחת הדבר. בקשה זו נשלחת לעוד רבנים למען יקל על כולנו לארגן זאת. בברכה לבשורות טובות.

הצב"י ע.ל.

תשובה:

עדיף לעודד ולדרבן קבלות אישיות של אלפי יחידים לשמור את חוקי התנועה.

אירגון תפילה, דבר חשוב מאין כמוהו, אבל לא כאשר הוא פוטר את היחידים מדבר הרבה יותר קשה ויותר מחוייב, והוא להימנע מעבירות תנועה.

למרות החריג שבדבר, נהיה מוכנים להקצות מקום באתרנו להתארגנויות מבורכות כאלה.

להדפסה

שאלות נוספות

שימוש ללא כח גברא

לכ' הרבנים שליט"א האים יש התר בדיעבד (ובאיזה תנאי) לבעל הסובל מחלישות רבה בכוח גברא לשמש מטתו כשהוא דש באבר מת באותו מקום עד לפליטת

קרא עוד »

אקנה – קירוטן

אני אמורה להתחיל להשתמש בתרופה נגד אקנה בשם קיורטן. אני אצתרך להשתמש בה גם בתקופת פסח ולכן אני רוצה לדעת האם תרופה זו כשרה לפסח?

קרא עוד »

מה אתם מחפשים?

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.