צום יום הכיפורים במצב של מיעוט מי שפיר
האם יש לחשוש מלצום כאשר יש מיעוט מי שפיר (שמעתי דעות חלוקות מרופאים לגבי נזק לעובר).
שלום לכבוד הרב,
ברצוני לדעת אם יש היתר בהלכה לפקוד קברי צדיקים ולהתפלל שם, האם הדבר נכון לעשותו?
בתודה מראש, אפרת
וכן בהלכות ראש השנה סי' תקפ"א סעי' ד' שנהגו ללכת בערב ר"ה לבית הקברות. ומובא באחרונים דבית הקברות הוא מקום מנוחת הצדיקים והתפילה נתקבלה שם יותר, אך אסור לבקש בקשות ותחינות מהמתים אלא יבקש מהקב"ה שיתן עליו רחמים בזכות הצדיקים שוכני עפר.
אמנם הגר"א מוילנא כתב לבנו באיגרתו הידועה "ותשמר שלא תלך לבית הקברות כלל וכלל" עיי"ש בכל זאת כבר פסק המשנ"ב כדעת המתירים.
לסיכום: יש היתר בהלכה לפקוד קברי צדיקים ולהתפלל שם, בזמנים מסוימים נהוג ללכת ולהתפלל על קברי צדיקים כגון בערב ראש השנה וכן בער"ח ניסן ובתשעה באב וכן ביום ההילולא (יום הפטירה) של הצדיק.
האם יש לחשוש מלצום כאשר יש מיעוט מי שפיר (שמעתי דעות חלוקות מרופאים לגבי נזק לעובר).
אני בחודש השישי להריוני, מדובר בהריון יקר שהושג בס"ד לאחר חודשים ארוכים של טיפולים קשים, בנוסף זהו הריון בסיכון גבוה , לדעת הרופא המטפל אין
ברצוני לשאול את כבוד הרבנים האם יש איזשהו עניין הלכתי להיות בלידה עם כיסוי ראש, והרי הסיטואציה ממילא רחוקה מלהיות צנועה ואין דבר יותר מעיק
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.