חולה סופני שללא טיפול רפואי לא יחיה, האם יש חיוב להעניק לו טיפול רפואי ע"מ להאריך באופן מלאכותי את חייו?
אודה על תשובתיכם
ראה:
1. הבסיס ההלכתי להצעת חוק "החולה הנוטה למות" / פרופ' אברהם שטינברג, רפואה והלכה: הלכה למעשה, עמ' 476-488 (מכון שלזינגר, 2006) או בקישור הבא: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/Assia71-72/Assia71-72.02.asp
2. הצעת חוק: החולה הנוטה למות התשס"ב – 2002 / חברי ועדת שטינברג, אסיא סט-ע, עמ' 24-58 (מכון שלזינגר, 2002). או בקישור הבא: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/Assia69-70/Assia69-70.02.asp
Is there a jewish perspective on the debate surrounding the amputee sprinter Oscar Pistorius? What is Judaism's opinion on advantages in sports, ranging from steroids
:*בקורס החובשים בצה"ל מלמדים שיקולי גישה בו"מ המוני, אר"ן וכו'. האם ידוע לכם אם שיקולי גישה אלו משיקים לדעת התורה? *בין שיקולי הגישה בבו"מ המוני
שלום וברכה כיצד ניתן לטפל ברעשים וציפצופים קבועים בראש במוח שלא נותנים מנוחה לא ביום ולא בלילה.האם התורה נגעה בזה קראתי בספר רפואות של הרב
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.