פעילות גופנית – חובה הלכתית? (המשך לשאלה 6682#)
שלום רבבהמשך לשאלתי הקודמת בנושא (#6682) פעילות גופנית בהלכה, אני מצרפת ממצאי מחקרים סטטיסטיים ביחס להשפעת פעילות גופנית על מחלות :מחקרים מראים יחס הפוך בין
thank you very much- B"H my sister in law picked up the phone for me last week in Bayit V'gan.
One question that remained unanswered (I have since obtained and learned Shut Maase Choshev, Chashmal B'Halacha, and Electricity and Shabbos (in English):
I would like to know which poskim have sanctioned or encouraged use of the phone on shabbos.
thank you
a. In cases of “pikuch nefesh” or “safek pikuch nefesh” there is no reason to use “grama phone” and a regular phone may be used.
b. In cases that are not “pikuch nefesh” or “safek pikuch nefesh”, if the situation is not urgent, no phone should be used.
c. If it is an urgent case (“tzorech gadol”) but it is not “pikuch nefesh” or “safek pikuch nefesh” – than, and only then, a grama phone should be used according to the late Rav Shlomo Zalman Auerbach.
שלום רבבהמשך לשאלתי הקודמת בנושא (#6682) פעילות גופנית בהלכה, אני מצרפת ממצאי מחקרים סטטיסטיים ביחס להשפעת פעילות גופנית על מחלות :מחקרים מראים יחס הפוך בין
אישתי בשבוע ה- 38, ממספר בדיקות us שעשתה עלה כי יש פער של כ- 4-5 שבועות בין גיל העובר לגיל המח- הראש. הראש הוא לפי
שלום וברכה וישר כח! אני בן 28 נשוי ואב לשלשה. יצרי המיני מפריע לי מאוד בעבודת ה' ובחיי המשפחה, ושמעתי על התרופה דקפפטיל ונראה לי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.