פתיחת וסגירת מעגל חשמלי לצרכי חולה
כבודו כתב: "לצורך חולה/בריאות (כולל חולה שאין בו סכנה), ולצרכי ביטחון (אף שלא במצב פיקו"נ) — הגרשז"א הורה שאין בפתיחת/סגירת מעגל חשמלי איסור תורה, ומעיון
שלום וברכה,
אני מקוה שהגעתי למקום הנכון לשאלתי.
ברצוני לדעת, או האם ישנה התייחסות התורה לנושא צנעת הפרט ברפואה. נושא עבודתי במסגרת לימודי לתואר שני היא: צנעת הפרט בבית חולים (יותר נכון אי שמירה עליה). ברצוני להמשיך לחקור את נושא זה במסגרת לימודים לתואר שלישי, גם מהיבט התורה או ההלכה. (הנושא הזה חשוב לי מאוד גם מהפן האישי).
תודה מראש
הרבה בריאות
הנושא כבר נדון בפורום המיוחד שבנינו לסיוע לכותבי עבודות.
אנא פני לשם בקישור:
https://www.medethics.org.il/forum/Heb/forum.asp?FORUM_ID=4
ועייני באשכול שפתחה שחר.
כבודו כתב: "לצורך חולה/בריאות (כולל חולה שאין בו סכנה), ולצרכי ביטחון (אף שלא במצב פיקו"נ) — הגרשז"א הורה שאין בפתיחת/סגירת מעגל חשמלי איסור תורה, ומעיון
דיקור מי שפיר מההבט ההלכתי +הפלה במקרה של תוצאה המראה על עובר עם תסמונת דאון
בס"ד לרב ד"ר הלפרין שליט"א שלום וברכה שאלה הלכתית אמא של בת קהילתנו הייתה מאושפזת בבית חולים ועברה התקף לב. לאחר שהוחזרה למחלקה תוך כדי
שלום וברכה, יש לי אלרגיה שמתאפיינת ע"י גירודים וזה יוצר מצבים מאוד לא נעימים. השאלה שלי היא האם מותר לקחת כדור שעשוי לעזור לי להתגרד
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.