קשיים בכניסה להריון

שתפו:

23 באוקטובר 2018

הרב המשיב: הרב ד"ר מרדכי הלפרין

שאלה:

שלום כבוד הרב אני חילונייה נשואה שמאוד רוצה לחזור בתשובה אני לא יודעת למי לפנות ולכן פניתי אלייך אני כבר שנתיים וחצי מנסה להיכנס להריון כמובן שאני שומרת נידה וטובלת במקווה ואני לא מצליחה להתעבר אני כל כך מיואשת ולא יודעת מה לעשות בכל יום אני מתפללת בסתרי ליבי אל הקדוש ברוך הוא שיעזור לי להוליד בנים ובנות שיגדלו לתורה ומצוות ההתי מאוד רוצה לדעת אם יש משהו שיוכל לעזור לי איזה תפילה אמיתת להתפלל ולא תפילה שאני ממציאה כי אני לא מכירה אחרת אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי בכבוד רב.

תשובה:

לנושא התפילות – התפילה הטובה ביותר היא של האדם על עצמו. אך יש מעלה גם בפניה לקבל ברכה של תלמיד חכם אמיתי.

לעצם הבעיה, לא כדאי להזניח את הצד הרפואי. אני ממליץ שתצרי בהקדם קשר עם רופא נשים העוסק בבעית פוריות על מנת שיתחיל (או ימשיך) בבדיקות כדי לגלות את הסיבה לבעיה ואת הדרך הנכונה לטפל בה.

המתנה ודחיית הברור הרפואי איננה מומלצת כלל, לא מבחינה רפואית ולא מבחינה הלכתית.

להדפסה

שאלות נוספות

הנקה וצום ט' באב

בס"ד שלום רב, ב"ה ילדתי לפני שבועיים ובני ניזון מהנקה בלבד. מה עלי לעשות בט' באב? מאחר ועדיין איני רגילה להנקה אני לא יודעת כיצד

קרא עוד »

הומסקסואליות

האם יש על גבר בעל נטיות הפוכות חובה הילכתית לספר לבחורה שהוא יוצא על נטיותיו(אעפ"י שאין בו סלידה לנשים אלא פשוט גברים מושכים אותו יותר)

קרא עוד »

ניתוחי מתים לתלמידי רפואה

שלום וברכה רציתי לדעת מהי דעת ההלכה בנוגע לניתוחי מתים כחלק משיעורי אנטומיה לסטודנטים לרפואה, ומהם כללי ההתנהגות הנדרשים מן הסטודנטים במידה והדבר מותר. בתודה

קרא עוד »

מה אתם מחפשים?

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.