מחשבת ההלכה בקביעת רגע המוות ותרומת איברים
שלום רב! אני סטודנטית לתואר שני בפילוסופיה יהודית ולתואר ראשון במשפטים. במסגרת עבודת התיזה שלי ברצוני לבחון את הפילוסופיה של ההלכה בנושא המוות המוחי. קראתי
לפני שלוש שנים עברתי כריתת רחם, צואר הרחם הושאר בניתוח, מאז בכל חודש יש לי דימום קל, מהם הלכות הנידה למצב זה?
לאור כמה ספקות עובדתיים והלכתיים העולים משאלתך, יש לטבול כל חודש כמו לפני הכריתה פרט לכך אין לברך על הטבילה.
שלום רב! אני סטודנטית לתואר שני בפילוסופיה יהודית ולתואר ראשון במשפטים. במסגרת עבודת התיזה שלי ברצוני לבחון את הפילוסופיה של ההלכה בנושא המוות המוחי. קראתי
היכן יש הרחבה ומקורות בתורה בעל פה, ראשונים ואחרונים, שו"תים ומאמרים, בנושא הצורך והחשיבות בעשיית ספורט ושמירה על הגוף?
בעקבות ההתקדמות הרפואית והטכנולוגית בעשרות השנים האחרונות ניתן לעשות כל מיני דברים שעד כה לא היה ניתן לעשותם,השבת קראנו על זוג הורים מהארץ שיש להם
הרב, רבני מכון התורה והארץ, העביר לך את השאלה תורנויות שבת בבית חולים בכדי לענות על השאלה יש להכנס למערכת http://www.kipa.co.il/admin/ask/login.asp בברכה צוות כיפה ————————————————————–
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.